![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#632 (permalink) |
|
Almost Retired!
|
Haha no shit, dat ga je niet menen. Quad met lachgas
Leuk spul om in de tuin mee te blazen, maar harder als 80/90 durf ik echt niet met zon quad. is dit ding nog wel goed bestuurbaar als je wat harder gaat? Je maakt het allemaal iig fijn voormekaar, en het ziet er netjes uit. Dat purge systeem is allemaal leuk en aardig, maar je schiet er niks mee op. __________________ |
|
|
|
|
|
#633 (permalink) | |
|
Pfew, al die draden
|
Quote:
Voornamelijk de eerste run met NX is altijd even stotteren geblazen, of iig. dat hij niet zo constant loopt als de daaropvolgende runs.Door te purgen zit je gelijk vers kwa gas, en is de druk ook direct een stuk stabieler. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#634 (permalink) | |
|
Burn aKa JeffreyB
|
Quote:
Daarom zou ik als ik RP was ook een Stuur demper op de quad zette ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#636 (permalink) | |
|
Almost Retired!
|
Quote:
En de context waarin dat purge systeem hier werd genoemd, was het voor de show, en dat is gewoon zonde geld. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#642 (permalink) |
|
Custom Speed Quad
|
@Sandor: Dat is niet uniek en ook geen uitdaging.
Kijk, als deze afgerond is kan ik nog heel m'n leven op een echte (zwaardere) quad rijden en evt. ombouwen. Maar dit blijft gewoon zooo verslavend. ![]() Nu wil ik gewoon genieten en doen wat ik wil doen. Maar ik snap wat je bedoelt, dat zeggen m'n ouders ook steeds. ![]() @ DJ: komen binnenkort __________________ |
|
|
|
|
|
#643 (permalink) |
|
Registered User
|
Sandor, dat is weer een instelling van niks he
![]() Het is veel mooier om iets helemaal vanaf begin af aan zelf op te bouwen, en er plezier mee te hebben, dan dat je bijv. gwn een fabrieksquad haalt, die ook nog niet zo vel enz. loopt, geeft veel meer een kick om zo'n optimaal getunede 2takt blok te temmen ![]() Ziet er nice uit RP. Ben nu onderhand wel erg benieuwd naar je voorkap! Spreekje! __________________ |
|
|
|
|
|
#645 (permalink) |
|
Custom Speed Quad
|
Dank u Justin
UPDATE! Eerst de beloofde sneak-preview van de voorkap waar Tom Witte (ook uit Terneuzen) nog steeds druk aan bezig is. Verder ook een idee waar de solenoids worden gemonteerd. ![]() ![]() Sneak preview ![]() ![]() ![]() Idee van positie solenoid ![]() Nieuwe (power)filter ![]() ![]() Dit was hem weer! ![]() Volgende update de positie van de fles, waar ik nog steeds niet helemaal over uit ben. De solenoids vind ik wel lekker in het zicht zitten, en redelijk praktisch. __________________ |
|
|
|
|
|
#649 (permalink) |
|
streetglow area
|
Voorkap ziet er op het eerste wel nice uit, denk dat ik al weet wat voor een voorkap het ongeveer gaat worden
Beloofd wat..En tjah nx op een quad = gewoon ![]() Edit: powerfilter van een vrachtwagen ofzo? Juu man, bouw dr eens een fatsoenlijke op ![]() __________________ |
|
|
|