![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
Custom Speed Quad
|
Bedankt voor leuke reactie allemaal.
![]() ik ga 26 augustus mee doen in Harelbeke in Belgie. Daar mag ik het eerste deel vrij sprinten, een maat van me (van forum) komt dan ook met zijn Access quad. 2 sprint quad dusszzz... Njah, ik kijk er wel is naar dat gas. Die duim gas is ook snel, net naarvoor toe duwen en ik zit op volgas. Over 5 weken naar ABT ivm vakantie en dan kan ie blazen... RP |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Custom Speed Quad
|
Kleine UPDEET
Hey hey, na m'n 2,5 week in Zuid Frankrijk lui te liggen doen ben ik er maar weer is aan begonnen. Ik heb wat RVS gevlochten staal om m'n gaskabel en remkabels gedaan, wat ik zelf super mooi vind staan. Ook heb ik m'n quad klaar gemaakt voor naar ABT te gaan. Hier de foto's: ![]() ![]() ![]() Na wat gekl**t met m'n carterdeksel die niet wilde passen met m'n poulies is het me iig toch gelukt met wat frees en denk werk om dat ding erop te krijgen. Omdat m'n carterdeksel gelagerd zat hij steeds op het eind in de lager en kon m'n carterdeksel niet dicht omdat ze toen aanliepen tegen de poulies, dus ik heb de ring bij m'n koppelingshuis geruild voor een dunnere en wat gefreesd in m'n deksel voor plaats te maken voor die poulies. Owkay.. dit is ondertussen een lang saai verhaal aan het worden dus nog een mooi foto hoe hij naar ABT gaat...![]() Hier staat hij klaar voor de reis naar ABT... |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
R³-parts
|
hey ik zag zaterdag je qaud bij aad staan leuk ding !! maar hoe ga je met zon ding banken ? je hebt geen los diferentieel ... en je moet wel beetje gek doen
om hem goed er op te krijgen denk ? maar voor sprints hij is best zwaar .... maar dat komt wel tis nog niet zo ver !! veder leuk ding zal je vast wel keer zien !! __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Custom Speed Quad
|
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!!
Ik ga hem laten banken in vlissingen, daar hebben ze er speciaal een voor quads. Verder weet ik dat hij best zwaar is, maar ik ga mn best doen! En net als wat Don zegt, ik ga (hopelijk) mee sprinten inHarelbeke, Heule haal ik niet meer. Het zal dus aan ABT liggen of ik kan mee sprinten in Harelbeke Maar dan mag ik niet mee doen met de competitie, alleen vrijsprinten. maar das ook leuk! ![]() |
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
100% T.K. Tuning
|
Bank in Vlissingen? Tino dan ofzo? en die heb volgens mij ook geen bank voor Quads hoor.. en dat is de enige met een bank in Vlissingen dacht ik
![]() Woon zelf in Vlissingen, lijkt me vet om zo'n ding op de bank te zien, moet je maar ns laten weten wanneer je gaat, even pm sturen ofzo __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
ik moest een tijd geleden ook zon quad opvoeren, met een italkit-gilardoni 70cc met 21 mm, dopler as andere v-snaar en ook met zon technibarrel uitlaat.
alleen ding wil niet harder dan 65 km per uur op die teller , maargoed ik vind ze bestwel link rijden maargoed met die van jou kan je iig leuk spelen in het gras ![]() |
|
|
|
|
|
#87 (permalink) |
|
Custom Speed Quad
|
Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik heb er ook alleen maar van gehoord dat er een bank voor quads bestaat in vlissingen, daar doen ze ook voor minibikes zeiden kennisen... anders vind ik wel een andere manier... als ik ga stuur ik wel ff een pm Zou ik trouwens een NX droog kitje kopen? wat vinden jullie ervan? voor- / nadelen... lijkt mij wel leuk voor de show Meeting Harelbeke zal moeilijk worden voor ABT zeiden ze, dus dat zien wel wel dan! ![]() GReeTz, RP |
|
|
|