![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Thunderblade sonic #1&2.
Zo, part 2
![]() Ik ben dus Stefan Konings, 19 jaar en wonend in Maastricht. Mijn scooterverleden begon met een aerox Jaguar editie. Beetje opleuken bla bla. toen verkocht. Nu rij ik op een viva city. Ondertussen kwam de 2e aerox, die uiteindelijk zo uitzag: ![]() ![]() Setup: MHR cross 6t. EPC/RST Yasuni C21 stage6 28pwk etc etc. was ungetuned goed voor 19.1pk, en getuned 21 totdat de wand los wou komen ![]() Nu verder naar de sonic. heb van Tim (MSSH) een sonicframe,vork en subframe kunnen overnemen voor een net prijsje. ![]() Daar hoort natuurlijk een knallend blokje onder ![]() setup: MHR cross 7T EPC/RST RHQ 85mm Yasuni C21 icm. HGS flens. MHR overrange icm Delta en wingbell. HPI 2005 Keihin 28 icm pia 28mm spruit, KIESLER wig afgefreesd en een v-force III 13/44 malossi primaire vertanding. Dit is goed voor 23.3 SAE bij EPC ![]() En later, na wat verbeteringen: 23.5 SAE bij TJ ![]() Volgende keer moet de 24 aangetikt worden. En dat lukt zeer zeker!! Vorige week naar meeting GEEL (BE) geweest. Daar bekertje voor hoogste score gekregen. ![]() Tevens Tim TJ op de sonic een tijd van 6.70 gereden en tevens snelste tijd van de dag en 1e plek in de superspecial klasse ![]() zelf ook nog gereden met als snelste tijd 7.7, wat dus zeer slecht is.. ![]() ![]() En tim kon het rollin'burnen niet laten ![]() ![]() ![]() Omdat Tim toch nog iets te zwaar was voor het sonicje ook maar even een nieuwe rijd(st)er gezocht, en wie zoek die vindt ![]() ![]() ![]() Het lieftallige zusje van maar liefst 18 kg ![]() Om in zoetermeer nog wat beter te kunnen concurreren, heb ik als eerste een nieuw sonicframe aangeschaft, wat nu zeker 1kg lichter is als het "oude" Ook heb ik een nieuw vorkje aangeschaft, icm een zip type 1velg, bewerkt en afgedraait door [delano] ![]() ![]() Ook heb ik van Bob karsemeijer een mooie ophoogplaat gekregen, deze wordt icm een speed zuiger gebruikt, maar mijn cross zuiger is nog zo goed als nieuw, dus dit zal wat langer duren. ![]() ![]() Ook van RINZE een yasuni C30 gekocht, om te testen ![]() Op mijn "oude"frame, komt mijn "oude" cilinder. Dus blokje wordt. Speed 6t EPC/RST Yasuni C30 Dello `19 of 21mm. of iets in die richting. Voor af en toe de straat op en af. Dit project wordt mede mogelijk gemaakt door: EPC/RST tuning Sittard TJ tuning R3 parts. Ali's bloemenbakservice voor het vervoer__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#17 (permalink) |
|
Registered User
|
haha. was echt een 6.70 staat volgens mij nog een film van op mn gsm.
Maarja lekker boeiend. @ zoetermeer moet er 6.5 gereden gaan worden. ![]() Helaas kan ik geen fotos @ pc uploaden anders was er een update. Heb frame + - 1kilo erafgeslepen. Vorkje gemonteerd. Velg bewerkt en afgewerkt. __________________ |
|
|
|