![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#37 (permalink) |
|
Registered User
|
Zo, kloosterzande achter de rug.
Motorisch deed de scooter het goed, heb nog gebankt 22.6SAE best veel nog voor een blok waar 3maanden niks aan gebeurd is. Alleen door problemen met de voorvork, en (??) was het ding niet te houden aan de start, waardoor het achterwiel begon te stuiteren als een gek. ![]() ![]() Tegen servien Snelste tijd was daarom ook 7.3 wat me tegenviel eerlijk gezegd. Verder nog een paar mensen gemeet, was gezellig! Helaas hengelo niet aanwezig, aangezien ik niet binnen 1week een nieuwe vork klaar krijg(ga ook 2 weken op vakantie) Nu hopen dat er iemand is die een goedpassende vork kan maken. Over 2 weken begin ik aan de V2 voor volgend seizoen, of evt nog dit seizoen! __________________ |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Registered User
|
gisteravond wezen banken
![]() ![]() ![]() 23.8 SAE Helaas is er iets mis met het blok, valse lucht ergens maar niet bij de inlaat. Sonic staat daar nog, helaas niet veel kunnen testen. Jammer aangezien er veel testmateriaal was. Als het blok weer fatsoendelijk is, is mischien een 24 ook nog mogelijk, ben benieuwd ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Registered User
|
ey kerel was gezelig bij epc
waneer gaan we weer uiteten bij epc met die waslijst was niet normaal ![]() ![]() zeker lekker vemogen geboekt man maar wat begeurde er nu bij de eerste 3 /4 runs wat spoot er je blok uit?? zien ons in nijmegen weer of mis nog even bij epc __________________ |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
Registered User
|
![]() Zo, een kleine update met veel veranderingen. Ik had dus een JOG r aangekocht voor volgend seizoen, maar door problemen met de sonic(kapot kroonstuk etc) ben ik dus genoodzaakt maar begonnen aan de jog op te bouwen voor meppel, heb alsnog geprobeerd om alles zo netjes mogelijk af te werken, maar dat geel velgje had ik geen tijd meer voor haha. (zie hierboven) Jog is bijna std nog, en heeft toch al een leuk gewicht waar ik volgend seizoen nog heel veel vanaf krijg. maar dat is voor een latere update. Zelf een tijd van 7.8 gereden, best netjes voor een totaalgewicht van 165-170kilo. @ eindhoven een lichter persoon laten rijden, wil toch wel weten wat hier uit komt. __________________ |
|
|
|