![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
6.26
|
Quote:
RF van 9 is aardig aan de korte kant. Mjah mischien compenseert je 100 kilo het we; weer ![]() Verlengen zou overigens geen overbodige luxe zijn denk ik __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#39 (permalink) |
|
Registered User
|
Oi,
was ik weer met een updateje... Frame heeft een kleurtje gekregen en de montage is begonnen. ![]() ![]() ![]() ![]() Even het zaakie gewogen en het valt me toch best nog wel tegen.... Op deze manier gewogen. kistje op schaal gezet en vervolgens de meter op nul gezet. frame erop en hoppa perfecte meeting. ![]() Hij woog 44 kilo zonder uitlaat. Met uitlaat dit: ![]() Het enige wat hier nog bij komt is het radje met de vloeistof verder zit alles erop gaskabel remmeuk etc. nou het radje weegt een paar 100 gram en de vloeistof is hooguit een halve liter. dus zal samen een beetje uit komen op een goede 47 kilo.... Niet slecht voor een DD carter dacht ik zo. Nou ga ik denk ik nog wel even belachelijk veel gaten boren in buddy en carter kap. dus dat zal ook nog wel wat besparen! ik hoop onder 45 kilo tekomen bestuurder+sprinter op dit moment zal samen 147 kilo zijn.... __________________ Last edited by John G; 11-11-2007 at 21:56. |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
MWS
|
Trouwens John, ik zie het nut niet van die steppies.
Je kan net zo gemakkelijk je voeten in het midden zetten waardoor je ook minder wind gaat vangen. En dan je zelf klein maken en gaan met die banaan. Ze zullen wel niet veel wegen, maar elk beetje scheelt... __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | ||||
|
Registered User
|
Quote:
Quote:
Quote: