![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
sprinters
netjes, ze zien er goed uit, lekker laag.
zitpositie veranderen en een ander bandje, stage 6 troep. ik had m ook opgebrand in 2 sprintdagen. en ik verwacht dat jullie op Zoetermeer onder mijn tijd gaan ![]() gr heiko en SUCCES! __________________ |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
nog 1tje dan?
|
Quote:
Netjes hoor, ging goed hard! Miss je achterband insmeren met die bandenplak middel, heb ik bij marco wel eens gezien.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
en ook moet je een verende voorvork hebben. waardoor het ombouwen van het frame van rene niet haalbaar is en ook geen zin er in hebben om voor een niet "echt belangrijke wedstrijd" de boel helemaal ombouwen. De Mina sprinter is daarintegen wel even snel om te bouwen. er hoeft alleen maar voor vering te komen. Verder hopen we op mooie podium plaatsen en een leuk jaar met de sprinters en de SBO Crew. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
Quote:
![]() t is een dragracer tot 90cc. althans, als je kijkt naar de looks en de specs. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
150meter @ 6,24
|
Thanks
Was een gezellig dagje met uiteindelijk de eerste prijs. Eigenlijk was ik nog niet erg tevreden omdat een snellere tijd uitbleef, wegens late reactie en wielspin. Een 6,4 had er in gezeten gezien de reactietijden, maar Sander had wat moeite met het startsysteem, waarbij de lampen heel snel verlopen. Gelukkig lag de topsnelheid wel goed met alle drie de runs rond de 126-127 km/h, waar ik laatste week nog aan gewerkt had om die omhoog te krijgen. Als iemand nog foto`s of filmpjes heeft van Sander dan ben ik erg dankbaar als jullie ze hier posten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Verder echt petje af voor jullie prestaties ![]() __________________ |
|