![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#66 (permalink) | |
|
150meter @ 6,24
|
Quote:
Van die film zou super zijn, want film van vorig jaar was ook super om terug te zien![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
150meter @ 6,24
|
Hij was gister niet echt te houden, eerste run had rene een wheely en moest van het gas af en bij de omloop had ie zoveel wielspin dat ie bijna het startsysteem omploegde, daardoor net verloren helaas. Ik moet voor zoetermeer nog even gaan bedenken hoe ik dat oplos aangezien Sander hem zo helemaal niet gaat houden
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) | |
|
Lageweg Tuning
|
Quote:
Ding gaat iig als een kanon, moet makkelijk onder de 6,5 kunnen. Ciao ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
![]() Mischien zo'n plaat op de rotor? daar is hij echt veel tammer door in het begin. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
zwaardere rolletjes erin, lichte rolletjes is voor trekkracht
![]() Jammer jongens! maargoed. beter te veel vermogen en spin dan andersom! Ik verwacht weer iets snels op zoetermeer . Er is genoeg te doen met een andere onsteking ( evt afstelling).Btw, je hebt toch ook van die 12inch pitbike banden, daar al eens naar gekeken? __________________ |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
kees
Dat lijkt misschien zo, maar in hockenheim toen Joël tegen die 5.93 italiaan reed gingen ze gelijk op en toen (bij het gas) schoot de italiaan weg. Dus relatief gezien gaan ze 'tam' weg. maar dat is puur gezichtsbedrog. En een zwaardere rotor zorgt niet altijd voor slechte acceleratie. __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
150meter @ 6,24
|
wat betreft de italianen, klopt het precies wat Wieger zegt. Hun blokjes zijn nogal wat laagtoeriger en hebben onderin wat meer power als ons en daardoor lijkt alsof het niet hard gaat maar dat gaan ze wel degelijk. Ik heb al een paar oplossingen in mijn hoofd en die gaan we komende weken uitproberen.
__________________ |
|
|
|