![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#272 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
ik heb mezelf alleen vergeleken met tijden van std klasse, omdat me zip gewoon std is. enige wat idd niet klopte was Kart tankje, en geen achter spatbord. ![]() |
|
|
|
|
|
#275 (permalink) | ||
|
Banned
|
Quote:
![]() Quote:
Jah ofniet die is reesz ![]() zo starte ik 4 van de 5 sprints haha. kheb me wel vermaakt die dag met wheelys haha! verder was er niet veel spanneds aan ![]() |
||
|
|
|
|
#276 (permalink) |
|
Banned
|
Zoals velen al weten stoppen we er nu definitief mee, meppel ging lekker van start, maar robbert had op de een of andere rare reden geen zin meer om door te gaan, hij wilt blijkbaar iets anders voor zijn geld.
Dit is voor mij zelf ook de reden om ermee op te houden, ik doe het nu al langzat, en heb geen zin weer in mijn eentje overal naartoe tegaan. zelf vind ik het erg jammer, ook omdat we er zo gigantische veel geld en moeite in gestoken hebben. Mijn eigen zip ben ik niet verder gekomen dan dit : ![]() ![]() ![]() Was wel net en leuk ding verder, ook lekker licht, maargoed. het word allemaal verkocht Mijn eigen blok zit nu weer terug onder mijn oranje zippa, daarmee boek ik beetje mee over straat enzo, als ik af en toe zin heb. Last edited by Dennis; 31-05-2008 at 14:17. |
|
|
|
|
#280 (permalink) |
|
Banned
|
Jah kan wel met andere mensen mee gaan hoor, maarja tis leuk geweest.
ik ga voortaan mijn geld maar ergens anders in douwe ![]() zipje blijft nog wel even, mijn eigenste, maar ga er niet meer mee sprinten. heb net nog even de zip in elkaar geschroefd, even netjes gemaakt voor de verkoop. verwacht niet dat de zip nog lang hier zal zijn, ivbm de prijs die we er voor vragen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|