![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#40 (permalink) | ||||||||||
|
Banned
|
Quote:
![]() naja bij deze dan, hij is er ![]() ofja het begin. Dankje dennis! Quote:
Dankje frank! jah kan ik best wel begrijpen, ik had eerst ook dat idee, maar gelukkig ben ik er zeer tevreden over! zie het maar als 2 zwarte zipjes dan haha tot meppel! ![]() Quote:
Dankje wel maat ![]() gelukkig snap jij het ![]() Quote:
Jah we zijn er op dit moment plankgas mee bezig! want we hebben het er druk zat mee , hoop dat we het allemaal gaan halen dat hij niet half half op meppel staat ![]() haha dankje daniel! dat jij ook maar eens opschiet met je kapjes haha!Quote:
Quote:
Deze zullen wss net voor meppel binnen zijn! ik vind het er ook raar uit zien zo hoor ben ik met je eens haha!Dankje ! tijden ben ik ook benieuwd naar!, ik ga mijn best doen tegen de 7 te rijden. Robbert is de gene die Onder de 7 zal moeten gaan om dit jaar kans te gaan maken op de 1ste plekken ![]() haha thnx ![]() Quote:
ik denk zelf ook dat het een heel strak eindplaatje word jah ![]() we doen in ieder geval ons best! Quote:
zijn wij ook zeker, het is nog bij lange na niet klaar nog veel werk te doen in zo'n korte tijd!Quote:
![]() Quote:
Dankje steef! Beter man eindenlijk leven in je nette monster!Spreekje! De rest ook allemaal bedankt! ut worre beetje veel quote's zo haha !ik hoop snel te updaten! |
||||||||||
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Was dat niet met de zip2000.. en zoals je zelf aangaf was daar het frame voorvork etc zwaarder? mij maakt het ook allemaal niet uit hoor
vind compleet carbon nu ik het zie echt onwijs bruut! En het vermogen is ook om te kwijleNick __________________ |
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
het ging toen om bijde zipjes, zowel de sp.maar ik had op dat moment ook al gewoon mijn Puch zip, en daar zou het blijkbaar ook niet mee kunnen zijden ze, dus vandaar dat ik gewoon benieuwd ben wat het word. al haalt hij het niet , jammer dan .bedankt verder ![]() |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Quote:
en ik snap de reactie's van aantal mensen ook wel dat het niet te doen zou zijn.. verder benk benieuwd na de volgende update![]() Nick p.s had je al foto gemaakt van ouwe velgje ? __________________ |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
zodra alles klaar is, zal ik het eens wegen en jullie laten weten. Over het zadel, tja ik heb gewoon een orgineel SP 98 zadel gepakt en daar een mal van gemaakt (edit: laten maken ), zo ziet het er standaardt uit zegmaar.vind het zelf opzich best wel netjes, weer eens wat anders, haha Last edited by #Maik; 25-03-2008 at 15:08. |
|
|
|