Het Scooter Forum by ScooterTuning.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by ScooterTuning.net > Projecten & Rides > Projecten

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 07-01-2006, 19:26   #1 (permalink)
Slider Invasie!

StuntSnuiver's Avatar

Vroem, Vroem Rox

Ik ben Arjan ben 15 jaar en woon in Friesland. Mijn scooterverleden stelt niets voor omdat dit mijn eerste scooter is en dus mijn eerste project.
Op mijn 14de zat ik al een beetje naar scooters te kijken maar jah meer ook niet. Toen 6 maanden later zat ik er steeds meer naar te kijken en begon het al een beetje te komen. Toen kreeg mijn zus op haar verjaardag een scooter en jah hoor het was een Yamaha Aerox. Toen kwam het gevoel dus nog meer. Ik kreeg toen al een beetje het idee om hem te verbouwen als ik 16 was. En vond het al heel wat als er chromen kapjes op kwamen . Maar jah het mocht dus niet van mijn mams . Dus toen liet ik het er bij. Maar toen ik 15 was wou ik mijn eigen scooter. Toen gepraat bij mijn vader (en natuurlijk wat zeuren) kreeg ik eindelijk mijn EIGEN scooter . In oktober kreeg ik dus eindelijk deze Yamaha Aerox Toyota F1 uitvoering.

De wijzigingen aan deze scooter zijn het volgende: Wit racegaas, carbonnen tellerkap, handgreepjes en tankdop en ventieltjes. Neon balkje blauw, panty voor de koplamp en andere knipperlicht glaasjes en achterlicht glas. Ook zit er een Tecnhigas uitlaat onder en 4 gram rolletjes, grotere sproeier (weet niet hoe groot) en de varioring is er uit. Ook zit er nog een TNT ophoog blokje op en de kickstarter is rood gespoten. Dat waren de wijzigingen op deze scoot wel.

Ik wil hem eerst optische helemaal mooi maken en daarna wil ik er een snelle scoot van maken.

(plannen kunnen wijzigen)
Mijn plannen met het blokje voor op de straat:
Laser Pro-x Chroom uitlaat
4,2 gram rolletjes van Malossi
Gele trekveertjes van Malossi
Gele drukveer van Malossi
En voor de rest standaard

(plannen kunnen wijzigen)
Optische plannen:
*TNT koplamp in de TNT voorkap polysteren (nog niet 100% zeker want denk dat het gaat scheuren
*TNT voorconsole
*TNT voorspatbord
*TNT onderbak
*Kiesler zijschermen en Kiesler underseat aan elkaar polysteren/glasvezelplamuren
*Kiesler Evo monoseat
*Fournales 350mm achtervering nieuwe type rood
*TNT sportstuur + klamp
*Koso Digiteller
*Nieuw Race gaas achter de voorkap
*Frame en de velgen laten coaten (en misschien nog wat ander spul)

Zoals mijn Kiesler zijschermen en monoseat. Na wat geld overmaak probleempjes toch binnen gekregen

Ik had ineens het idee gekregen om boxen in men scooter te bouwen omdat ik vele muziek luister. Dus via Rider van het forum zijn boxjes overgenomen.

Toen moest ik nog een versterker halen. Dus 1 bij een autozaak gehaald.

Ik zag dat Tom van het forum zijn Fournales achterveer verkocht. Heb hem gebeld en zijn we op een deal uitgekomen. Dus paar dagen later een 350mm achterveer binnen. Staat veel beter dan de standaard en veel hoger .

Ik keek nog es naar die Kiesler zijschermen en zag dat de aanhangpuntjes bijna allemaal half waren afgebroken .

Ook zag dat er een nieuwe type monoseat van Kiesler was en die wou ik dus hebben. Dus verkocht en gelijk die nieuwe besteld met een TNT koplamp. Maar toen had ik een fout gemaakt bij het overmaken :S. Ging naar een verkeerde rekening . Naar wat gezeik geld terug gekregen en gelijk naar het GOEIE rekening nummer overgemaakt.

Ik was ff aan het gamen hoorde ik de deurbel. Ik liep er dus heen en wie stond daar: jeps de postbode met een pakketje. Dus pakketje aangenomen en gelijk opengemaakt. En wat zat er in: jah hoor mijn TNT koplamp en mijn Kiesler monoseat .

de doos

wat is ie toch mooi

(waarom die? Omdat hij het moet doen als straatscoot.)

Rider had ook nog een versterker voor mij liggen van 200 watt, maar ik had al 1 maar die was 100 watt. Dus ik heb mijntes weer verkocht en die van rider overgenomen. Geld overgemaakt en wachten maar.

De volgende dag op zondag kwam mijn buurman binnen met een pakketje: “hier zit vast en zeker een stukje scooter in”. Ik dus zeggen wat er in zat en gelijk opengemaakt. En jep het was de versterker.

Is gewoon echt klein dat ding. Maar maak eerst men kappen ff af en dan komt dit wel.

Het wordt geen BCD underseat meer maar een Kiesler. Die van Kiesler was zwaar afgeprijsd op euroscooters omdat ze beschadigd waren. Dus gelijk ff geld overgemaakt voor die underseat met een gele drukveer er bij.

Ik heb ff met mijn vader men scooter gestript en ziet er grappig uit. Voorkap is de deur ook uit en binnenkort de rest van de kappen.

Na wat daagjes wachten men underseat en drukveer binnen. Maar mijn underseat heeft een heel klein scheurtje bij het achterlicht spleetje wat je bijna niet ziet. Dus dat is wel weer mooi .

Zag ook dat iemand op het scooterforum een Koso teller aanbood dus ff mailen en zijn we op een deal uitgekomen.

Bij J&R Motoren ff een led achterlicht besteld met een beschadigde TNT kappenset en een TNT zijstandaard chromen. Kappenset was heel goedkoop en dan verkoop ik wat dingen van die set en hoop ik een nieuwe onderbak van te kunnen kopen.

Toen ik op mijn oude kamer bij mijn vader kwam zag ik 5 helmpjes. Stonden netjes in de rij en zag er wel grappig uit . Nutteloos

Krijg ik eindelijk mijn bestelling van J&R Motoren krijg ik een verkeerd achterlicht . Dus ff gemaild en moest em maar terug sturen. Krijg de verzendkosten terug betaald dus wel weer netjes van hun

Was echt een ******* grote doos

En dat zat er in. 1 zijscherm was zelfs al geschuurd .

Weer eens even contact met de jongen van de teller gehad. Hij zei dat hij door de feestdagen en alles wat vertraging en alles had. Hij heeft het opgestuurd en heb het tracktrace nummer. Komt allemaal goed dus. Verders heb ik de kappen gemonteerd. Heb men TNT kappenset er opgezet en men Kiesler underseat en monoseat. Zal even foto’s maken met de TNT zijschermen en de Kiesler.

Was met men zus naar men vader toe gegaan en hebben we beide onze Roxjes ff naar buiten gerold. Heb er een foto van gemaakt. Zij heeft hem schoongemaakt en ik heb wat foto’s gemaakt van mijn Rox en wat kapjes gewisseld.

TNT zijschermen

Kiesler zijschermen

oen ik thuiskwam zag ik een pakketje op de tafel staan. Het was de Koso digitale teller. Was vertraging door de feestdagen maar heb hem alsnog

Ik had dus een verkeerd achterlicht gekregen maar zag vandaag een pakketje op tafel staan en daar zat het goede achterlicht in. Dus dat is ook allemaal weer goed. Verzendkosten krijg ik ook weer terug betaald

Verders had ik al mijn kappen er op gezet en nog ff een foto gemaakt van de voorkant. Want had al 1 genomen maar jah was de laatste keer voordat ie echt uit elkaar ging. Dus woppa nog 1 foto

Toen zijn mijn vader en ik bezig geweest. Alles weer van de scooter gehaald. We zijn eerst begonnen met wat flex werk aan het frame, zoals het pop plaatje er af en de uitstekels van waar het spatbord aan hing en nog de uitstekels van de knipperlichten. Na beetje flexen zag de achterkant er dus zo uit:

En zo staat men scooter er nu dus bij. (foto was nog genomen VOOR het flex werk)

Zullen gauw weer wat updates komen. Ik zal er vanaf nu dus ook datums bij zetten

Ok nog even wat foto's gemaakt:

Dat uiteinde is er af gezaagt zodat hij niet meer in de weg zat voor mijn monoseat

25 Februari
Als eerst ben 31 januari 16 geworden en gelijk op die dag met nog een meid bij mij uit de klas naar leeuwarden geweest om mijn certificaat te halen en zij ook. Ben geslaagt met 5 fout en zij is gezakt met 15 fout..

Verders weer ff bezig geweest met de scooter maar had een tijdje niet geupdate dus nu weer een update.

Scooter is volledig gestript. Blok zit gewoon nog inelkaar.

Vies blokje... Word nog gestraalt

We hebben dus nog ff aan het frame zitten te flexen. Beugel die bij 1 van de z-schermen uitsteekt hebben we er af gehaald en wat ander flex werk van de vorige keer hebben we netjes afgewerkt. Het is nu bijna klaar en kan bijna nieuwe dingen op gelast worden en dan gaat hij naar de coater en kan de opbouw weer beginnen.

Ook ff een foto genomen van men oude achtervering naast men fournales. Is wel aardig wat hoger maar zat ook nog ophogingsblokje onder men oude:

Ook had ik wat onderdelen van men SR verkocht en daar had ik een nieuwe helm van gekocht. Een Shark S500 Air. Was die nau zat en deze was nieuw en niet gebruikt en dus men eigen. Die andere had ik gekregen bij men Rox toen ik em kocht.

Maar dit was het voor nu. Hopelijk kunnen we er binnekort weer dingen op lassen dan kan de opbouw weer beginnen.

18 mei
Hele tijd niet geupdate maar ben wel bezig geweest.
Ten eerste is eindelijk mijn Yasuni R binnen samen met mijn doorzichtige luchtfilter bakje met Malossi filter element. Duurde wat langer dan normaal maar het is eindelijk binnen

Verders wou ik dus 1 geheel maken van mijn koplamp en voorkap. Dus wat haal je dan? Juist sta een Pritt lijmstift.

Maar jah dan wil het maar niet lukken en dan lees je het polyester topic es ff door en kom je er achter waarom het maar niet wil lukken . Dus toch maar ff wat polyster gehaald met matjes en plamuur.

De voorkap is nu aardig onderweg en ziet er ook al aardig uit. Moet nog wat dingen opvullen en schuren maar komt allemaal wel goed.

We hebben dus ook onze eigen aanhangpunten gemaakt op het frame. Het originele spul past allemaal perfect maar men Kiesler spul dus absoluut niet meer! Die underseat zat scheef met de oude aanhangpunten en nu dus recht. Maar er zit nu een ontzettend grote spleet tussen de underseat en de zijschermen. Ook daarmee ben ik begonnen met polyester maar nog lang niet klaar. Hoop dat ik het allemaal mooi strak kan krijgen.

Zoals je ziet past het dus voor geen meter. Ik update weer als men achterkap aardig onderweg is en men voorkap ook.
Mzzl.

30 Mei
Nou stuurset binnen gekregen. Echt supersnel!! Zaterdag avond besteld en dinsdag binnen . Ideal werkt echt perfect!! Rood TNT stuur met rode klamp en mooie Doppler handvaatjes

Zo nu heb ik alles om hen weer in elkaar te krijgen. Detail dingen komen wel als het ding naar de coaterij is geweest en de spuiterij.

14 September
Mijn frame, buddy, z-schermen, zijschermen, underseat en monoseat liggen bij ene polyster man. Een kennis van men pa wou ze wel aanelkaar maken omdat die er dagelijks mee werkt. Ik zelf heb er egen tijd nu voor dus laat het maar doen dus . Deze maand zou hij er mee bezig dus hoop ik het snel terug te hebben. Als het terug komt moet men pa nog ff wat lassen aan het frame en gaan men velgen, frame, voorvork en kroonstuk naar de coater. Als het daarvan terug is kan ik alles weer zover opbouwen dat het weer rijd .

Men blokje word geparelstraalt of glasparelstralen. Dat moet ik nog ff zien. Vervolgens spuit ik er zelf ff een hittebestendige blanke laglaag over heen.

Ook zijn mijn plannen kwa setup gewijzigd:
DR70
Dellorto 19mm
Hebo Vario
Hebo Koppeling
Hebo Membraan
Hebo krukas met C3 lagers
Yasuni R
Standaard luchtfilter met prop er uit.

Mijn onderdelen zijn nu net binnengekomen. Postbode had ze 2 huizen verderop afgelevert omdat ik niet thuis was en daar woont dus een politie agent... Dus net ff de onderdelen opgehaald
Banden zijn nog steeds onderweg

Motorische is ie nu helemaal compleet. Alleen cilinder nog ff ophalen bij een maat van me. Dus blokje moet binnenkort ff gestraalt worden en dan bouw ik die alvast op. Volgende update komt dus als men kappen terug zijn.

28 Oktober

EINDELIJKS een update die het een beetje waard is.

Mijn kapjes zijn zo goed als klaar. Moeten alleen nog gespoten worden. Zijschermen, underseat en monoseat 1 geheel. Hoewel ik het wel jammer vind van de 4 gaten voor de schroefjes. Maar jah. Ik twijfel nog wel om hem weer op te sturen zodat men z-schermen er aan vast komen, die 4 gaten dicht gaan en tankgat ook. Ook word hij dan 100% poly maar dat moet ik nog overleggen. Maar jah foto's (wel mobiel kwaliteit, men pa kwam op men werk en had alleen mobiel bij me)

Dat waren men kapjes. Z-schermen is het profiel uit gehaald maar geen foto's van.

7 Oktober 2007

Na een lange tijd niks van me te hebben laten horen heb ik weer eens een update. Waarom duurt het allemaal zo lang denken jullie? Komt omdat het thuis wat rommelig was. Wij zijn verhuisd dus van Drachten naar Oosterwolde. Dus lag het spul bij mijn pa. Maa rmijn pa ging ook verhuizen en ging dus tijdelijk bij zijn vriendin wonen waardoor de afstand 60 km werd tussen ons ipv 2 km... Gevolg? Niks gedaan aan de scooter. Nu wonen wij hier nu al een jaar, pa is verhuisd en alles is dus wel weer op de rit.

Inmiddels nog een andere Aerox gekocht. Had mijn Slider dus geruilt voor deze Aerox:

Die heb ik omgetovert tot dit:

Die inmiddels verkocht voor een fix bedrag .

Daar zat dus mijn DR70 op met stuur en klamp en handvaatjes. Dus moet ik wel weer nieuwe handvaatjes en stuur kopen, maar dat geef tniet.

Setup onder die aerox was:
DR70
17,5 mm
Power 1 krukas
Power 1 vario
Malossi Flyclutch
Metrakit SP

Voor de verkoop heb ik er weer een 50cc onder gegooid met een Yasuni R.

Dus nu ik weer genoeg geld heb ga ik eindelijks mijn project afronden. Dus hier een grote update van het blok.

Inmiddels alweer een nieuwe cilinder gekocht. Een Gilardoni 50cc. Leek mij een erg leuke 50cc cilinder, die net een tikje meer vermogen geeft als een standaard 50cc. (hoop ik). Komt gewoon een standaard kop op. Die moet ik nog even halen. Foto:

Ook even wat onderdeeltjes gekocht nog:

Huh een tas?

Jaja

het blok is volledig gestraald en in de blanke lak gezet. Hier zit de krukas er inmiddels alweer in:

Je krijgt ook honger van al dat sleutelen of niet hey [5th]Douwe?
(ik weet het patat heeft er net even te lang in gezeten )

Blokje aardig ver inelkaar:

Ook mijn coating spul stond al tijdje klaar. Maar 1 van men velgen is helemaal verneukt. Allemaal deukjes er in Nou jah die vervang ik nog wel eens, moet het er maar mee doen.

Foto van het frame moet ik nog maken...

Einde van de dag was de camera leeg dus 1 foto mobiel kwaliteit. Sorry jongens.

Blokje moet nog pakking op bij onsteking. Dat is voor die vet rotzooi van de oliepomp. Verders moet ik nog een revisie setje voor de waterpomp nog hebben en een membraan. Dan is hij klaar. Laatste foto dus.

Setup:
Gilardoni 50cc
Dellorto 17,5 mm
Hebo Vario
Hebo Koppeling
Stage 6 koppelings huis
Hebo Krukas
Standaard luchtfilter
S.I.P. Uitlaat (Meeting Lelystad uitvoering)

Dit was het voor nu. Morgen weer even verder tjoenen .

28 Oktober 2007

Heb niet stil gezeten. Is weer het een en andere gebeurt. Zoals bandjes er omheen etc. Alleen zat het erg tegen met de achtervelg. Waarom? Omdat die achtervelg van stel beunhazen komt. Persoonlijk kan ik er wel om huilen... Schroefdraad haden ze verneukt, deukjes er in... Maar ja is niet anders. Dat gefixt dus.

Voor de rest kopere buis gefixt en busjes zijn onderweg om mijn SR velg voor te kunnen monteren.

En alsof het niet genoeg tegen zat hebben de coaters ook een fout gemaakt. Ik wou mijn remklauwen, startmotor en dat kleine plaatje dat je remleiding vast houd ROOD hebben. Bel ik ze op of het klaar was na 10 dagen. Het was klaar maar ze hadden het in een verkeerde kleur gespoten. Moest dus opnieuw worden gedaan .

Maar ja. Klauwen haal ik morgen op als ze het klaar hebben. Dinsdag handvaten binnen en als het meezit de busjes. Als ik dan al dat spul heb kan hij rijden.

Even wat foto's.

Allemaal heel leuk die fournales maar nu past mijn olie tankje niet meer. Heb al 2 reserve plekken. 1 bij het frame bij de onderkuip en 2de in de buddy bak... Word nog even testen.

Voor de rest. Tjah weinig te melden. Aankomende week moet het gebeuren: Starten en rijden

En nog 1 ding. Wie kent hem niet?

Jaja

Volgende update dus stuurtje ff inrichten en kabelboom goed aanleggen. Sr velg voor te pas maken en hem rijdend maken dus .

Groeten

11 November 2007

Weer een update. EN WAT VOOR 1 . IK ben echt superblij dat mijn kappen EINDELIJKS in een super geil kleurtje liggen . Maar heb ook weer wat minder nieuws. Justin heeft mijn busjes op de post gedaan maar de post is dus de busjes kwijt geraakt . Zal maandag even bellen want ik MOET ze hebben. Zit namelijk echte spoed bij. Ik wil mij namelijk inschrijven voor duitsland voor de costom shows en moet ik die busjes hebben .

Maar genoeg geluld foto's van de remklauwen en ander spul. En natuurlijk de kapjes

De remklauwen

Startmotor deksel ook gecoat.

Kopere buis op maat gemaakt. Nu alleen de centreer busjes nog.

En ja hoor het geluk zat aan mijn kant. Niet dus... Ik de werkbank opruimen zuig ik een rubbertje op van de remklauw. Dus hele stofzuiger over de kop met dit als gevolg .

Dit ringetje dus. Heb hem wel weer gevonden

En ja nu de kappen . Hier zijn ze:

Stickers zitten er allemaal op die ik er op wou hebben behalve die bij mijn voorconsole. Spuiter kreeg die niet voor elkaar helaas. Nu twijfel ik dus. Of ik bestel een nieuw setje of ik laat die voorconsole zo gewoon wit... Weet dus echt niet wat ik ga doen... Hij moest dus zoals deze fotoshop aerox worden. Iemand die de voorconsole stickers eens weg wil soepen?

Dit was het weer. Nu nog steeds wachten op mijn busjes

20 November

Weer even bezig geweest. Kabelboom grotendeels aangelegt, gaskabel, remkabels. Stuur ingericht. BUSJES gemonteerd. Ja ja ze zijn binnen . Wist dat het wel goed kwam alleen de post had het weer lekker verneukt. Maar hier dus even een paar nieuwe fotos.

Ik even bezig

En ik met mijn scooter. Let niet op schapie wol trui die was van mijn vader en mocht ik even gebruiken zodat men witte shirt niet vies werd

Maar door die klote achterveer en 4 cm verlaagde poten past dus mijn ilie tank niet meer EN mijn standaard luchtfilter . Moet nu dus wel een blehrfilter gebruiken.... Om te huilen maar het is niet anders...
Deze week fotos met kapjes er op aangezien ik me aan wil melden voor duitsland als dat nog kan....

Dus hou em in de gaten

24 November 2007

Kapjes zitten er op. Heb dit even snel gedaan. Hij is dus nog lang niet klaar. Krijg namelijk geen vonk . Iemand tips?

Maar hier dus foto's:

Binnenkort eens zien waarom die niet wil vonken

Last edited by StuntSnuiver; 24-11-2007 at 20:21.
StuntSnuiver is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 07-01-2006, 19:35   #2 (permalink)
Registered User

theredone51's Avatar

1ste denks?

Iig, lekker bezig, doe zo voort en k kom zeker nog eens terug!
theredone51 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2006, 19:37   #3 (permalink)
Slider Invasie!

StuntSnuiver's Avatar

Oh jah nog vergeten te zeggen: is vooral bestel status! Beun status begint nu. Vandaar dat het klinkt als een scooterbase project maar komt allemaal goed als de tijd verstrijkt

Old 08-01-2006, 11:15   #4 (permalink)
Hoi.

Willy's Avatar

Ja joh hartstikke cool ga zo door

Old 08-01-2006, 11:16   #5 (permalink)
DG.
DG Design

DG.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by ProjectRox
Oh jah nog vergeten te zeggen: is vooral bestel status! Beun status begint nu. Vandaar dat het klinkt als een scooterbase project maar komt allemaal goed als de tijd verstrijkt
Gelukkig, tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk
Succes, hoop dat je er wat van maakt

Old 08-01-2006, 11:19   #6 (permalink)
-SpeedFox-

Firefox_16's Avatar

Ziet er netjes uit,,

Ik ben benieuwd wat de beunstatus word

Suc6 verder
Firefox_16 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2006, 11:25   #7 (permalink)
Furious Beta

Jordy.'s Avatar

wat zijn eigenlijk je plannen met dit hele project?

want het lijkt nu idd meer een scooterbase perso
zet even je plannen er dan ook bij
je gaat wel netjes te werk

succes

Old 08-01-2006, 11:46   #8 (permalink)
www.Blue-Shark.tk

Blue Shark's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Leuke aanpassingen enzo... Maar welk zijn je verdere plannen? Vertel daar al eens wat meer over En hoe ga je tanken? of ga je een tankje in je buddy bouwen? succes!

Blue Shark is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2006, 12:13   #9 (permalink)
Slider Invasie!

StuntSnuiver's Avatar

Ik zal de plannen ff onderaan zetten. Ik ben er achter gekomen dat ik hemer wat te vroeg op heb gezet. Maar komt in de loop van de tijd wel goed.

Old 08-01-2006, 13:39   #10 (permalink)
Registered User

Martijn.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
ik vind het best leuk project, het hoeft niet altijd hard te gaan?

Old 08-01-2006, 14:13   #11 (permalink)
[NHO] M-tuning

Facilly's Avatar

Een project hoeft niet altijd snel te zijn ofzo hoor

Ik vind het er goed uitzien, je hebt veel besteld en hij wordt vast erg tof
Facilly is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2006, 14:48   #12 (permalink)
ToetToet

Dennis's Avatar

bij deze wat reacties verwijderd, deze jongen heeft een fatsoenlijke pagina getikt, veel moeite gedaan, is bezig met zijn opbouw, het is enigszins nog een voorbeeld, voor veel mensen hier, we laten het topic zowieso nog even open, om aan te kijken hoe het verder gaat

Old 08-01-2006, 14:54   #13 (permalink)
papaya puree

R-R5's Avatar

Misschien is het een idee om in die 2 gaten in de zijkappen knipperlichtjes te doen(Achter het gaas dan wel)? Weet niet of het legaal zou zijn (niet uit alle hoeken zichtbaar) maar nice&handy zou het wel zijn! Verders ga zo door, 't wordt vast een heeeele mooie brommel

edit: @ die kiesler kappen dus..

Foute Auto Crew member #1
Renault 5 Viper-editi0n
R-R5 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2006, 14:56   #14 (permalink)
Yamaha Aerox

Thunder-rox's Avatar

die muziekinstallatie vind ik persoon maar onzin, voor de rest heb een mooie start voor een goed project.

Het is tegenwoordig zo-ie-zo moeilijk om wat origineels te bedenken.
De combi van je achterkappen is wel mooi.

succes ermee
Thunder-rox is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2006, 15:24   #15 (permalink)
Vorstaerox

V-Rox's Avatar

Quote:
Originally Posted by RRtje
Misschien is het een idee om in die 2 gaten in de zijkappen knipperlichtjes te doen(Achter het gaas dan wel)? Weet niet of het legaal zou zijn (niet uit alle hoeken zichtbaar) maar nice&handy zou het wel zijn! Verders ga zo door, 't wordt vast een heeeele mooie brommel

edit: @ die kiesler kappen dus..
daar zijn die gaten ook voor
V-Rox is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2006, 16:40   #16 (permalink)
Slider Invasie!

StuntSnuiver's Avatar

Dat is de Kiesler special kappen daarom heb ik ze ook want wil een zo strak mogelijke achterkant. Morgen wordt er weer wat geslepen. En heb ook nog weer wat nieuwe foto's gemaakt vor de duidelijkheid. Komen zo snel mogelijk

Old 08-01-2006, 19:40   #17 (permalink)
#139 @ 6.88

pfieuwww,

ziet er niet slecht uit :O

erg netjes blijf em volgen heb dr wel vertrouwen in

gr kees

Old 08-01-2006, 21:22   #18 (permalink)
Jutte

Jutte's Avatar

Send a message via MSN to Jutte
Het wordt wel wat met deze scooter volgens mij

p.s wat voor underseat is dat en waar heb je hem besteld?

Old 08-01-2006, 21:35   #19 (permalink)
Luca Wullems

Streetmagic4's Avatar

volgens mij kiesler underseat... Maar een tecnigas next :S.....

Old 08-01-2006, 21:39   #20 (permalink)
Banned