![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Scooter-loos
|
Als je die kentekenplaat wat rechtop staat pakt kan je die toch achter op je blok maken met een beugeltje?(heb ik ook) Anders heb je de hele lijn van de achterkant van de scooter verpest.
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#33 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Weet niet ik vind hem wat te groot daarvoor :S. Zitten nu wat bouwtekeningen te maken van hoe we het gaan doen. Moeilijk om dat te beslissen.
Verders zou vorige zaterdag het blok er onderweg worden gehaald maar ging niet door omdat ik men SR ging halen. Dus zal wel volgende week worden .__________________ |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Jah zekers. Ik wil in de zomervakantie nog ene baantje zoeken en geld verdienen. Pleur ik 1 jaar vast op een spaarrekening en dan die volgende zomer weer een baantje en dan al het geld op de rekening pleuren. Heb ik ook rente gekregen van dat bedrag dat ik verdiend heb (hoop ik dan) en dan wil ik een snelle setup er onder pleuren.
Als dit lukt teminste! En als ik nu in 1 zomer genoeg geld kan verdienen dan koop ik gelijk een setup. Hopelijk dat dit plan lukt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Banned
|
ik vind dit niet echt project waardig om eerlijk te zijn,Je praat eigelijk alleen maar over je kappen en meer eigelijk niet,Tuurlijk het hoeft niet alleen maar snel te gaan maar je koopt een kappen set en zet het erop en verkoopt het dan weer,Ben benieuwd of het goedkomt
![]() |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
:+
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
DG Design
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
Luca Wullems
|
Quote:
Wat een fokking doeloze actie is dit zeg! Kom op denk je echt dat jij de eerste was! loser! On topic: Echt een leuke rox, alles ziet er heerlijk uit! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
Vorstaerox
|
Quote:
ik iig wel ![]() alleen krijg ik het ook niet mooi gemonteerd zonder te plamuren denk ik |
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
what the fuck
|
Quote:
Het blok word als het goed is ook nog gestraald . het ligt er aan als ik weer kan stralen want ons hok is beetje rommel ik zou zijn blokje anders strale maar moet eerst ff opruime |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Ok, weer es ff reageren.
Wat de updates betreft: Ik wou pas weer updaten nadat mijn zijschermen 1 geheel waren met de underseat. Zelfde geld met de voorkap. Anders d8 ik dat ik jullie alleen maar verveelde. Maar het gata dus niet goed met men kapjes. We hebben onze eigen aanhangpunten gemaakt waardoor dus alles echt EXACT past. De orginele kappen passen allemaal perfect alleen men kiesler niet meer. Ik kon mijn hand tussen de zijschermen en de underseat steken!! Mijn deadline is augustus omdat mijn pa gata verhuizen en wij zijn nu verhuist! Daarom word mijn achterkap opgestuurt naar iemand die het dus goed kan en ook aardig snel omdat dat ding af moet. Updates zet ik er dus gauw weer op! Betreft het blok: Ik maka nu eerst alles kwa kappen af. Als de achterkap af is alles naar de spuierij en coaterij brengen. Dan als ie weer inelkaar zit andere buddyhoes, carterdeksel, waterpomp deksel etc. Als ik alles heb wil ik ene 70cc stage 6 kopen met een stage 6 krukas. Dan haal ik het blok er onder weg en laat ik het blokje parelstralen. Dus dat komt goed ![]() Updates komen gauw weer en baal vet dat ik die achterkap zelf niet kan maken maar heb nu dus echt tijdnood . Ik hoop als ik die kap aan iemand geef die gene hem dus in 1 week of 2 weken af kan hebben. Want gebruik nu iedere x die van men zus en die vind het niet zo fijn en ik zelf ook niet.__________________ |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Ai :S wou em pas updaten als men kapjes terug zijn....
Maar jah dan ff ene kleine update: Ik heb nu men hele setup egwijzigt en er komt nu een bult spul aan. Dit word men setup nu: DR70 Dellorto 19mm Hebo Vario Hebo Koppeling Hebo membraan Hebo krukas met C3 lagers Yasuni R Dit word mijn straatseup dus. De koppeling en membraan, krukas, lagers, v-snaar en 2 gloednieuwe evo 21 en 22 banden zijn onderweg. Mijn frame, buddy, z-schermen, zijschermen, undersear en monoseat liggen bij ene bekende van men pa die in een polyster bedrijf werkt. Die amakt de kappen aan elkaar omdat ik dat nu echt niet aan tijd heb en dus maar heb weg gebracht . Deze maand zou ie er mee bezig dus ben beneiwud wanneer ze terug zijn. Als ze terug zijn moet men pa nog wat kleine dingen lassen aan het frame en breng ik men velgen, frame, voorvork en kroonstuk naar een coater om het spul te laten coaten. Blok word geparelstraalt of word glasparelstralen. Vervolgens komt er een blanke lak overheen (spuit ik wel zelf). Dit was em dan en update em zodra mijn kappen terug zijn. (updates in eerste post) OMG nu ik juist dit post hoor ik dat men pakket 2 huizen verderop is afgeleverd. En 1 x raden wat daar woont... Juist een politie agent . Hij heeft dus mijn onderdelen gekregen . Net ff geprobeert om ze op te halen maar hij is er niet. En zen dochter ook niet ![]() 1ste post ff geupdate __________________ Last edited by StuntSnuiver; 14-09-2006 at 17:40. |
|
|
|