![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#69 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
ZIjn niet mooi maar als die dicht zijn heb ik weer 4 bevestigingen minder... Dus lijkt mij het beste om die open te laten?
Edit: Ik zit er over te denken om de toyota kleuren weer te doen. Alleen dan wel een andere kleur rood. Bordeaux (hoe je het ook mag schrijven) Dus wiite voorkap, voorconsole en achterkap. Hoogglans zwart binnenkap. Rood voorspatbord. Alleen weet ik niet wat ik moet doen met de onderkuip en wat streepejs op de voorconsole enz.... iemand tips? Misshcien de stickers die er standaard op zitten er op laten spuiten met een andere kleur rood.... __________________ Last edited by StuntSnuiver; 28-10-2006 at 16:18. |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
omfg kyle!?
|
nee, dat is niet zo van die bevestigingen, deze zijn puur voor de mono en zijkappen aan elkaar te maken + dat ze bevestiging bij je buddy al meer dan genoeg is
en je kan je underseat misschien ook nog vast zetten aan je frame onder je buddy, als je die bevestiging nog hebt. kijk maar naar alle andere monoseat's op aerox'en deze hebben alleen bevestiging bij je buddy |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
BAS
|
dat zal niet zo veel uitmaken.
als jij in die gaten gewoon een beetje plamuur in propt wel zorgen dat het gaatje helemaal dichtzit dan is het goed genoeg hoop ik desnoods even een heel grof schuurpapiertje pakken oprollen en de binnenkant van de bevestiging even grof schuren voor betere hechting. |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Jah maar zal dat niet gaan scheuren dan die gaatjes?
Ik zal in ieder geval ff gaan testen met de schroefjes er door en de schroefjes er niet door. Als het kwa stevigheid niks uitmaakt zal ik ff gaan prutsen. Heb namelijk nog genoeg plamuur liggen. Z-Schermen komen er dan niet aan kan ik met mijn orginele tank rijden. Hoop ik.. Ook maar ff testen. Heb het er weer eens over gehad om hem wer op te sturen. Maar ze krijgen hem dan niet uit de mal. Dus dan worden de zijschermen, die gaten, gehalveerd als het ware.... Dus denk dat ik het zo maar laat, en hopen dat die vent gelijk heeft dat het niet gaat scheuren.... __________________ |
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Bouw er nu eerst een straat setup onder. Wat ik hierna ga doen als hij klaar is, is nog wat vaag. Dus dat kan ik nog niet vertellen....
Gaat nu lekker flot. Vandaag nieuwe balhoofd set er in geduwd met kroonstuk. Wacht nu nog weer op wat onderdelen die ik besteld heb. Doel is dat hij deze week nog op zijn bandjes staat... __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Die gaten zijn alleen bedoelt om je duoseat vast te maken. Maar heb nog de gaten bij de buddy. Daar maak ik de kap mee vast. En bij de underseat zitten ook nog gaten.
Morgen weer update. Ben weer even bezig geweest en hij staat weer op zijn poten. Fotos zijn genomen maar ben nu bij mijn vader. __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ziet er weer allemaal lekker vers uit
![]() Mja, dat probleem met die olie tank had ik ook. Ik had toen gewoon 1 in me buddy gemaakt, maar wat je ook zou kunnen doen is opzoek gaan naar een kleinere olie tank en die dan op de orginele plek monteren ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#87 (permalink) |
|
BAS
|
ziet er goed uit. spuit alleen je radiateurtje ook ff wit
![]() wat ben je verder van plan met je kapjes? kleurtjes dus. gewoon strak zwart etc? omdat het een straatscootertje wordt. ziet er iig netjes uit. krijg zelfs de neiging om me eigen scooter nu snel te gaan fixen staat hier ongeveer net zolang als jouw beestje denk ik. misschien nog wel langer.moet bij mij ook nog TE veel aan gedaan worden. alleen weinig motivatie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#88 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Zelfde was het hier. Met de verhuizing ding gewoon in een goek gegooid. Pa had hem meegenomen toen die tijd en ik deed er dus een hele tijd niks meer mee.
Maar ja Justin heeft de busjes na een week nog niet op de post gedaan GVD. En hier baal ik dus echt gigantische van. Nu kan ik nog 10 keer niks, alleen maar omdat ik op 2 kleine kl*te dingen wacht. Maar ja is niet anders. Justin baal er nu van nu ik dit typ maar vergeef het je ooit wel weer eens ![]() Voor de rest gooi ik de kappen morgen naar de spuiter. Heb achterkap weer even aangepast. Dus ff spuiten en hopend dat ik volgende week mijn busjes dan heb.... Als de spuiter opschiet heb ik hem in 2 weekjes klaar of zo ![]() Oh jah remklauwen zijn ook klaar... __________________ |
|
|
|