![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
speed 7t sonic
|
op genemuiden nog ff een vlugge blik geworpen. Ziet er netjes uit maar dan dat geluid, niemand die verwacht dat er iemand een 4 takt start. Was wel even wennen om te horen tussen al die 2 takt jankers.
![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#105 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
gaat erom of het op de sprintbaan bevordelijk is voor de tijd! nu zal de tijd het uitwijzen, maar een close bak van bijv cr 80 lijkt mij een iets betere keuze.. |
|
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
Lageweg Tuning
|
Thanks voor de complimenten
![]() Ben de laatste tijd niet echt veel bezig geweest met de brommer, en hij loopt ook nog niet zoals het moet. Boven de 10000 toeren is er iets mis. Ik vermoed dat dat met het pick-up signaal te maken heeft; dat is iig wat ik eerst ga proberen. Vermogen zit desondanks dik boven de 20 pk. Trekken doet ie goed vanaf stationair toerental (3000 toeren). Koppel is dan al 70% van maximaal. Om die reden heb ik ook voor een 4 bak gekozen. Minder schakelen = minder tijdverlies. Bovendien zijn de tandwielen van een 4 bak veel sterker. Ciao ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
VST Tuner
|
het is geen 2 takt en het heeft een compressor ding zal onderin genoeg koppel afgeven. en mario zal egt geen 4 bak zetten als een 5 of 6 beter zal werken. ik denk dat je juist de winst uit de 4 takt kan halen tov een 2 takt door lange versnellingen te gebruiken.
__________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Lageweg Tuning
|
Mooie foto John! Thanks
![]() Ben nog steeds bezig met de machine, vermogen zit middels boven de 25 pk. Toch loopt hij nog steeds niet goed boven de 10000 rpm. Wordt een redelijke zoektocht inmiddels, maar ik heb gelukkig nog even de tijd. Ik ben sowieso al blij dat alles verder heel lijkt te blijven. Ik denk wel dat het mogelijk is om in Jubbega met 30 pk aan de start te staan. Dat is dus het doel ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#116 (permalink) |
|
SBO '09 #244
|
Misschien een heel domme vraag/sugestie, maar staat het ding niet te detoneren door een te hoge compressor druk (boven die 10k?)
Tis iig egt een geweldige machine! Misschien eens tijd maken om naar Jubbega te komen kijken. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|