![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
XSH SoniCSjeze® SBO #26
Zo werd wel een x tijd om me projectpage weer een beetje te cleanen stond te veel overbodige troep op..
Ik denk dat de meeste me sonic zo onderhand wel kennen van vorig SBO seizoen maar alsnog nog ff paar pics van vorig jaar ![]() ![]() ![]() ![]() Heb der nog leuke resultaten mee behaald ook terwijl dat niet egt mijn verwachting was aangezien ik + sonic niet egt bepaald ligt wogen.. vorig jaar.. 135kg.. Resultaten vorig jaar niet egt de goede volgorde volgens mij )Meppel 1: 25ste lol 1x gesprint had geen zin was me te drukZoetermeer: 3de snelste tijd 7.18 Sittard: 2de tijd weet ik niet in de halve finale verloren vanwege 2x valse start. Nijmegen: 3de niet aan de grond te krijgen tijd weet ik nietMeppel 2: 1ste snelste tijd 6.96 Eindhoven: niet egt duidelijk nog steeds lol sonic liep niet lekker carb bleef overstromen etc... Heule(BE geen sbo): 1ste wat na de 1ste sprint al bekend was..:S Dit allemaal was goed voor de 2de plaats in de scooter 70 klasse ![]() Zo en dan nu de update.. De winter zeker niet stil gezeten hoop verandert en aangepast.. Vanwege het regelement mocht ik mijn voorkap niet meer gebruiken (wat nu dus weer wel mag (schade vergoeding? lol)dus heb ik een andere laten maken bij daniel (DG) thnx nog hiervoor!. De kleur ging me onderhand ook me neus uit hangen dus opzoek gegaan naar een vette kleur diek nog niet eerder had gezien ![]() Oftewel feuteu's ![]() Nog in de spuitcabine ![]() ![]() ![]() @ sonic (is moeilijk op de foto te krijgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vind het wel een te vette kleur en persoonlijk mooier dan de kleur van vorig jaar ![]() Jos thnx nog voor et spuiten!! Verder vandaag heel dag wezen banken.. Sonic is klaar voor meppel rijdt goed alleen nog ff de laatste kleine dingetjes doen ![]() Latur michael __________________ Last edited by sonicsjezer; 06-04-2008 at 22:57. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Naja nu ken ik em nog verstellen als die veren ingekort zijn moek eerst weer adnere vorkpoten hebben... En ze lopen gewoo vrij dus valt wel mee ken gewoon sturen ![]() thnx voor de reacties allemaal ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
LC Viper in progress
|
ik vind je voorkap strak gepolyesterd, netjes gedaan. Jammer dat een rox grill niet echt heel origineel meer is maar goed je moet doen wat je mooi vind.
Je poten zijn denk ik iets te ver doorgezakt nu, je voorkap gaat nu niet passen denk ik (komt op spatbord te hangen). Succes! Een sonic derbij is altijd leuk ![]() |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Me voorkap past gewoon komt nerges tegen aan maja ik ken em nog verstellen natuurlijk... (hij valt over me pastbord heen..) En tjah rox grill vonkw el leuk had nog geen sonic gezien met rox kap in sonic kap... michael __________________ |
|
|
|
|