![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#457 (permalink) |
|
Senior Member
|
laaaaaatste update...
Na een heeeeele lange tijd toch nog maar ff een laatste update posten. Meppel en Nijmegen gingen voor mij echt dramatisch ![]() tijden zaten er wel in constant onder de 7 en snelste rond de 6.92 oid.. rij ik 2x toe in de finlale een 7.2 waardoor ik allebij de wedstrijden als 5de be geeindigt.. Eindhoven daarentegen ging een stuk beter sonic liep steeds harder en naar me gevoel veel beter (blijkt ook wel) hele dag rond de 6.90 gereden maar nooit egt een 0.00 reactie gehad helaas kwam zonder reactie tijd allemaal rond de 6.84-6.82 uit.. Finale gingen een stuk beter ten opzichte van de 2 ervoor.. 1ste run als eerst gekwalificeerd.. 2de run tegen vas een 6.91 en vas 6.81. De finale run ging wat minder voor vas of het nou 2 valse starten waren of een niet lekker werkende sensor zijn we niet egt achter gekomen maar vas maakte dus 2 valse starts waardoor ik automatisch als 1ste eindigde.. Ik hoefde in principe niet meer te rijden in eindhoven aangezien ik al genoeg punten voor stond.. maar omda tik wist dat het me laatste wedstrijd zou zijn toch maar wel gedaan ![]() Dit jaar niks kapot gemaakt op 2 bandjes na.. en een paar rolletjes.. 2x gebankt en that's it.. zuiger/v-snaar/imitatie koppeling geval allemaal van vorig jaar eindhoven. Wat me dus reuze mee viel als ik het vergelijk met vorig jaar waar ik na elke wedstrijd gelijk weer alles ging vervangen en testen.. Heb dit hele jaar elke wedstrijd onder de 7 gereden met me sonic die lang niet op het gewich zat van de rest van de rijders.(54kg) en ik ben ook niet 1 van de lichtste (65 zonder kleding). Mja sonic gaat nu dus de deur uit. gewoon compleet hoeft niet perse weg hij staat niet in de weg oid maar mocht er interesse zijn (serieuse) ken je altijd pmen.. ff de bekertjes die ik de afgelopen 2 seizoenen heb gewonnen: ![]() ![]() Als je nog foto's oid hebt van de sonic zet ze maar neer ![]() Michael __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|