![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#69 (permalink) |
|
Senior Member
|
Nog een filmpje...
Je raad et nooit je ziet de sonic ![]() wuhauha ![]() http://rapidshare.de/files/12984339/P1290517.MOV.html __________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Easy Stuntin
|
hij knalt echt als een malle he.
nu snel je eige pijpie kopen, ik ben btw btje voor je bezig he ![]() en dan snel de bank op iig ![]() ff kijken of de beloofde pk's eruit willen rollen ![]() haha en kijk lolo op dat filmpje staan dan, die fietser weet btw ook niet wat em overkomt. mja spreek je snel, ff btje meten en passen... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
wuhauh jups.. Lolo idd...Ja is goed wel snel ben benieuwd(A) @ jusseb.. UHu daar zat ik dus naderhand ooka aan te denken moet ik dus nog ff wat voor bedenken... mja thnx __________________ |
|
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
Registered User
|
.
jah die verlening is mooi man
welk blok komt er nou verder onder en waneer gah je je uitlaat halen en is je subframe al onderweg meneertje (A) en nog bedankt voor alles !! je weet toch !! ik hoor het allemaal nog wel van je see you later !!! mazzls |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Senior Member
|
hey...
Gister trug van me werk gekomen en gelijk me blok uit elkaar weze hale of alles nog goed was en ff schoonmaken.. Ben ik eindelijk klaar komt me zus binnelopen met me subframe om 2.00 uur Dus die heb ik er nog ff opgebeunt en alles ff over gezet nu nog ff kijke of ie wil lopen ![]() Mja sub is binnen dus ![]() maare ricardo sssst ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jups ieder ze eigen smaak tog
![]() En alsnog wordt allles nog gecoat enz enz Mja we moeten alle ook ngo testen enz miss is het ook wel te lang... Dan veranderen we der heus wel wat aan... + dat dit gewoon een ding apart is heb gewoon em stnd sonic nog... __________________ |
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
€w3 member
|
ewa
..de wielbasis is net zo lang als een andere sprinter die wij hebben gemaakt...deze heeft nooit problemen gehad met wielspin oid...en wel flink vermogen.. echter is hiervan de constructie wel iets anders.. het doel ervan is gewoon dat ie snel gaat ...kort kan altijd nog..we gaan het binnenkort wel testen... dan horen jullie meer..... Much love... Laurens __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Senior Member
|
~~~~~~~~~~~~~~~ update 13-03-2006 ~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minder leuke update... Het is allemaal beetje stil komen liggen omdat 2 weken geleden mijn kamer totaal is uitgebrand.. Is aangestoken daders niog neit gevonden.. Mja me scooter stond daar dus ook ME kappen zijn dus allemaal verleden tijd!!. ![]() Me blok stond daar gelukkig niet lag in de schuur ![]() daarbij ben ik me cilinder ook nog is kwijt.. Ik had hem opgestuurt naar marco(xsh) voor poets beurt omdat ik die week erop zou gaan banken.. Maar is daar nooit aangekomen en nu nog steeds niet trug gevonden Of postbode heeft hem mee naar huis genomen.. ZIjn ze nog aan het uitzoeken.. En heb ff aangifte gedaan enz... Maar ook goed nieuws er is al weer een nieuw cilindertje onderweg speed 2006!! ![]() En ben onderhand al wel weer begonnen aan de nieuwe kappenset maar wacht er even mee met hier posten.. Hij wordt iig totaal anders dan de vorige kappenset ![]() Hou jullie wel op de hoogte! Ben iig op meeting meppel aanwezig ![]() michael __________________ |
|
|
|