![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#37 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
![]() Ik zou de volgende keer een shirt (of beter een trui) met lange mouwen aan doen man, als je hiermee 100+ over het asfalt glijd word je niet happy denk ik! Er staat zelf al in je project dat je een keer gevallen bent... Maargoed, Evo's zijn tof 21.5 PK is zeker niet slecht, en al helemaal niet als begin. Is dit met de ophoogplaat en 85mm drijfstang? Ik hoop zelf ook volgende week de 21 aan te tikken met mijn Evotje ![]() Rood kleurtje staat hem niet mis, alleen jammer van de achtervelg eigenlijk! 10inch zou hem beter doen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Sbo #176
|
@Kees: Ja, dat weetk maar met trui is me een beetje te warm en de keer dat ik op mijn plaat ging hadk gewone kleren aan en kwam ik van mijn werk af. En een tshirt of trui houd ook niet echt veel tegen als ik met 100 over het asfalt glij. Maargoed ik hoop toch wel de 22+ te behalen zou wel leuk zijn iig
![]() @Ruud H.: Ja ik ben nog een beetje aan het rondkijken welk spatbord strak zou zijn, maar heb tot nu toe niks vets gezien. @Denna: leuk paasei hea , binnekort maar weer eens een bankdagje doen idd, eens kijken wat er uitkomt rollen iig. check je morgen wel weer als ik hard aan het trainen ben en jij aan het ontspannen @ fitness hehe ciao__________________ |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Hmm oke, najah je moet het zelf weten. Ik heb het ook warm, maar een huid die open ligt lijkt me niet zo fijn.
Maargoed buiten dat houd er ook rekening mee dat rijden met een volledige bedekt lichaam verplicht is. Eigenlijk had je zo niet mogen rijden regelmentair dan. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|