![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
aprillia rs 50 komt niet op toeren
hallo ik heb dit onlans vervangen en gedaan
Nieuw bougietje, Carb geheel schoonmaken en sproeiers wisselen er zit 89 of 86 onduidelijk. Zuiger vervabgen cilinder uitgehoond krusas draait nog goed Geen speling op lagers Ook gelijk een keer blok olie gewisselt hey ik heb mijn brommer laatst afgestelt en mijn sproeier schoon gemaakt en mijn luchtfilter volgende probleem doet zich voort veel rook normaal heb ik dat niet en hij komt niet boven de 8000 toeren uit normaal in de vrij of als ik rij boven de 11000 ik heb mijn carb schoon gemaakt uitlaat uit gebrand koppakking gecheckt blijkbaar had ik vloeibare pakking dus ik heb nieuwe pakkingen gehaalt. weet iemand waar dit aan licht hij gaat nu niet harder dan 40 KM/u normaal 95 100 km/u oja en een zeer vette bougie kheb em vervangen maar het maakt niks uit hoop op een reactie snell ps: als je starters releais tikt doet die het dan nog ?? setup minarelli am6 50 cc sproeier 68 of 86 onduidelijk carb 14.12 mm std lucht filter type: diablo black 2001 als ik nog iets vergeten ben meld het dan even danku greeetzzz sjaqbeckiej Last edited by sjaqbeckiej; 20-08-2008 at 14:39. Reason: setup en type |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
aangezien je de cilinder heb uitgehoond moet je hem eens in de 1 zetten en proberen aan te lopen je merkt vanzelf als dit te soepel gaat. zo ja dan bouwd het geheel niet genoeg compressie op. ook controleren of je nergens anders compressie verliest.
suc heb zon zelfde probleem en dit is wat ik tot nu toe aan oplossingen heb mogen vinden (geen van alle juist in mijn geval )suc6 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|