![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Brommerrijschool in Enschede?
Hoi,
Ik ben Johan Mulder. Erg gaaf forum is dit! Ik ben 15 bijna 16 en wil beginnen voor mijn brommer rijbewijs. Weet iemand een rijschool die hier voor zorgt in Enschede. Laterzz... ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
Is die wetgeving veranderd dan ? Ik dacht dat je nog altijd gewoon op de brommer kon stappen als je je bromfietscertificaat haalt. (alleen theorie dus)
Ik had wel ooit gehoord van plannen die gemaakt waren voor rijlessen voor brommers, maar nooit meegekregen dat dat er door was joh. __________________ |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
RDW is iets heel anders. Je moet het CBR hebben
![]() RDW is alleen voor voertuig registratie. Was dat niet zoŽn proef in Enschede waar praktijk lessen werden gegeven? Maar ik weet het niet zeker, zover ik weet is een bromfiets rijbewijs enkel nog theoretisch. __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
Er zijn zoveel sites waar je naar een rijschool kan zoeken die hier voor zorgt.
www.degoedkoopsterijschool.nl www.cbr.nl |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|