![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
nsr 125 jc 20 van 1992
hey
hallo ik heb mij een nsr 125 aan gekocht van 1992 is een honda 125 cc nu heb ik paar vraagje's ben nog niet zo handig en op de hoogte wat kan ik allemaal aan gaan passen om hem sneller te maken volgende punten staan al op planning - alle olie verversen - witte wijzer plaatje's - nieuwe uitlaat - nieuwe bandje's - nieuw zadel - orginele achter kant - motor helemaal herspuiten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps als iemand kan photo schoppe alle ideen zijn welkom dacht aan cagiva mito ( rode kleur ) met witte velgen graag jullie meningen thx ivo |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) | |
|
vallende hollander
|
Quote:
zou dit lekker std laten ... vergis je niet dat een getunede 125 een technisch goed onderlegde monteur nodig heeft en aardig wat onderhoud vergt zou hem lekker standaard laten en gewoon netjes maken __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|