![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
olie loopt niet uit het blok
ik heb me olie bijgevuld en hij zit dus echt gewoon vol met olie maar als ik het schroefje uit de koppelingsdeksel er uit draai waar komt dit door is dit gewoon smeer ofzo ?
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
ik zal ff alles duidelijk formuleren ik heb mijn blok weer terug ontvangen van een mh ryz van 2005 dus am6 blok. ik heb alles laten vervangen versnellingsbaklagers etc. koppelingsplaten en veren krukas en nu heb ik er olie in gedaan. maar er stroomde niets uit dat gaatje dus weer dat boutje los en meer olie er in en toen zat hij vol dat het gewoon uit de dop kwam ( waar je het bijvult) en toen draaide ik dat schroefje weer los( van de koppelingsdeksel ) en toen kwam er nog steeds niets uit ? hoe kan dat ? |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
omdat jij eigenlijk niks weet van een AM6 blok..
het is namelijk zo dat je er 650 ML op moet doen als ie leeg is , meer niet... ik snap ook niet dat diegene die dat gedaan heeft dat jou niet heeft verteld. en ik snap eigenlijk ook niet waarom diegene niet ook het blok eronder bouwt , het blok in elkaar zetten is maar het halve werk van een revisie , de kleine details naderhand bepalen meestal hoe het verder gaat namelijk.. en aangezien het nou al misgaat met alleen olie erin doen.. daarom zou ik niet verder klooien en het door iemand laten doen die weet wat ie doet om problemen te voorkomen , kost mischien nu iets meer maar bespaard je later wellicht. __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
stationair loopt hij nu ook wel wel te veel toeren maar dat komt omdat ik er nog maar 114 in heb zitten kwa sproeier ( ja ik heb mijn luchtschroef op 1.5 staan |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|