![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Onderdelen om citta harder te laten lopen
Goedemiddag,
Ik heb een week geleden een citta gekocht. Alleen deze is nog helemaal standaard en wil ik graag opvoeren. Nou heb ik een lijstje gekregen van een maat een lijstje met onderdelen die ik nodig heb om hem op te kunnen voeren: - nieuwe V-snaar - nieuwe poelie - Leovince cc uitlaat - Dellorto 13mm carburateur - en een malossi luchtfilter Maar nu vroeg ik me af of ik hier niks mis, en vroeg ik me af hoe hard me citta ongeveer kan als ik dit er allemaal opgeschroeft heb. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
die zijn er weinig
![]() een 13mm heeft helemaal nergens nut voor , als de inlaat niet is aangepast , een malossi filter al helemaal niet.. een leovinci uitlaat hoeft niet perse , ligt er maar net aan wat je ermee wilt , er zijn ook andere uitlaten en stillere (dus valt veel minder op en trekken ook beter) , en een andere poelieset 90mm , 80 is vrij klein. __________________ |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
ik zou helemaal niks uitvijlen , dat is nergens voor nodig..
sito oid , wil je toch nog wat sneller (zal een keer 5 a max 10 km zijn met wat verlies van trekkracht) zou je kunnen denken aan uitlaten zoals proma , leovinci etc. er zijn er zoveel ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|