![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
phantom komt niet vooruit.
ik heb een yasuni R besteld en en dit weekend eronder gezet.
nu dacht ik nou ik ga hem uit proberen. dus ik wil rijden en hij gaat maar 25 km/h ik heb een malaguti phantom iemand ideeen voor me begin net met scooters dus alle hulp is welkom. een vriend zegt dat hj geen toeren maakt en dat het met zwaardere rolletjes zou meoten helpen (rolletjes zijn vierkant) iemand ideeen? Last edited by epyon1991; 12-08-2008 at 16:04. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
KX -maximembert
|
volgens mij is het net andersom. Als ie hem hoger in toeren moet pakken, dan heb je lichtere rollen nodig. Het is misschien ook wel handig om dit topic te verplaatsen naar Quick forum. Dit is meer voor de automaten en schakelbrommers.
__________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
sproeier zal rond de 76 moeten zitten maar ik zou bij 78 beginnen voor de zekerheid...
qua rollen zal 4gr(totaal 24gr) 'ongeveer' in de juiste richting zitten, kan meer kan minder zijn maar dat zijn dingen net zoals de sproeier wat je zelf moet uitzoeken want elke motor is anders. we kunnen je in de juiste richting sturen maar het 'finetunen' moet je zelf uitzoeken. |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|