![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
puch maxi trekt niet meer na er een dag mee gereden te hebben
hoi,
ik heb een probleem met mijn puch maxi. setup:net nieuwe 65cc metrakit, 15mm bing met momenteel 86 sproeier, 50cc hoge druk kop, tecno circuit. hij start wel gewoon, maar hij komt niet op toeren, ik heb vele verschillende sproeiers gebruikt, maar het hielp niet. ik moet er trouwens bij zeggen dat de brommer dit probleem ook al vertoonde toen ik hem net kocht. toen dacht ik: kwestie van opvoeren. De eerste periode van het inrijden deed hij het ook naar behoren, maar toen ik hem s'middags (rijdend) weggzette en hem s'avonds weer probeerde, deed het probleem zich voor. Hierna heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd om dingen uit te sluiten, zo heb ik al een andere carburateur geprobeerd, de uitlaat eraf gehaald, maar niks mocht baten. zouden het nu al de zuigerveren kunnen zijn? De cilinderkit is een paar weken oud en in die paar weken heb ik maar 1 keer fatsoenlijk gereden. Ik heb ook niet te hard gereden aangezien ik de cilinder niet te erg mocht belasten. wie kan mij helpen? alvast bedankt |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
dit klinkt eerder als valse lucht ergens. en ik vind maat 86 HEEL groot. zou eerder rond 70 proberen..
wat je doet om te testen of er valse lucht ergens zit pak je een deo bus en spuit je overal waar lucht binnen kan komen ( niet in je luchtfilter natuurlijk ) als je verscheel hoord in toeren moet je daar een neiuwe pakking op gooien.. suc6 |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Registered User
|
-
Ik zat zo'n beetje te denken, Heb je ites aan de vertanding gedaan? En kijk de cilinders nog eens na, Zit alles goed, geen dingen vergeten, je weet maar nooit. Is de carb goed afgestelt, Loop alles nog eens na, En btw een 86 sproeier maat? Da'idd wel behoorlijk groot, is het niet zo dat hij gewoon verzuipt?
Ik zou alles nog eens nakijken, of het goed zit en goed afgestelt is. tenslotte, ook gedacht aan boegie? ![]() Als er een standaard boegie in zit dan begrijp ikt wel, Probeer eens maar eens een andere boegie als je die nog nie hebt, miss kan dat helpen :3 __________________ Last edited by .:tuner:.; 23-01-2010 at 12:55. Reason: Iets vergete :P |
|
|
|
| Bookmarks |
| Tags |
| maxi, olie, puch, puch_maxi |
| Thread Tools | |
|
|