![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Scooter loopt niet lekker
Hallo,
Ik heb laatst een scooter gekocht, maar bij de verkoop wou hij niet starten. Dus toen kreeg ik een leen scooter van het bedrijf, De volgende dag kon ik de scooter ophalen omdat ie gemaakt was. Maar de kilometer teller deed het alleen niet,Toen ik de scooter kocht, zeiden ze dat alles het gewoon deed, en alles standaart is) Overigens maken ze de teller wel alleen het onderdeel moetst nog binnen komen. Nu ben ik dus lekker aan het rijden, en ik weet zeker dat ie geen 50 rijd, ik denk eerder iets van 60. Terwijl het allemaal standaart is. Dat lijkt mij dan niet. Als ik tijdens het rijden bijv. een snelheid aan wil houden dan gaat ie stotteren. bij vol gas is dat niet zo. maar als ie dan bijna bij zen top is dan stotterd ie een klein beetje. Toen ik hem kocht kon ik geen test rit maken omdat er geen benzine, olie en accu er in zaten. (Wegens brandveiligeid) Veder heb ik 3 maanden garantie, en het is een Speedfight ll LC. Ik heb nu eigelijk het gevoel van een miskoop, want ik betaalde dus wel 1400 euro. Wat kan ik er nu aan doen? Oja, de kilometer teller doet het dus niet, waar door ik dus ook niet kan zien hoeveel de scooter al gereden heeft, er staat 9000, en ik wist bij de aankoop dus niet dat ie al zoveel gereden heeft. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
Ja, maar ik heb nu liever eigelijk dat ik mijn geld terug krijg, omdat het een scooter moest zijn die het gewoon deed en alles standaart is, Mischien heeft ie wel 20.000 gelopen??
Maar zou het mogelijk zijn dat ik mijn geld terug krijg? want dit is mijn eerste scooter en ik wil wel een beetje een betrouwbaar ding hebben.. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Quote:
Alleen zal ik het eerst proberen op te lossen met de dealer voordat je juridische stappen gaat nemen.... Ik zal als ik jou was niet verder meer rijden totdat hun alles erop hebben gemaakt dat ze zouden moesten maken, en een leenscooter vragen. __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|