![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
scooter te huur
hallo
aller eerst wil ik me even voorstellen: ik ben Jesper de Ruijter en won vlakbij den bosch. Nu mijn vraag: ik heb een 1/2 jar geleden een snorbrommer gekocht namelijk een tomos funtastic. Het probleem is nu dat ik er spijt van heb en toch liever een scooter wil, maar ik heb nog nooit op een scooter gereden. Nu komt het dus, weet iemand waar ik een scooter kan huren voor een maand ofzo, zodat ik eerst een scooter een tijdje kan uitproberen. Had al op internet gezocht, maar kreeg alleen maar snorscooter en elektrische scooters gevonden en allemaal troep in het buitenland. Wil gewoon een scooter (gwoon benzine en met helm)huren voor een tijdje, zodat ik het kan uitproberen, weet iemand het? |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
(meeste beginnen vanaf 12 maanden met lease en dan koop je de scooter ook) |
|