![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
setup voor derbi ?
ik ben opzoek naar een setup voor mijn derbi.
het is voor op een zonnige weekendag eens een beetje rond te cruisen. Wat ik al heb liggen. 19 en 21 mm carb's Yasuni R3 12-53 ( vertanding ) Hebo heeft een alu cil met vlinder voor 220€ is dat wat ? Dus wat voor setup raden jullie aan? budget rond de 500-600 € alvast bedankt |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
zou een 21mm gebruiken met een rubber spruitstukje , verder is een airsal cilinder voor derbi ook al zeer goed @ zo´n setůp!
ook zou ik zeer zeker een andere krukas nemen, heb al meerdere blokken krukassen van kapot zien gaan door 70cc ,incl de cilinder etc. , zou dus zonde zijn. en van alle blokken die ik heb klaargemaakt met een Doppler krukas is er nog nooit 1 kapot gelopen , imo kun je beter op safe gaan met zoiets , nieuwe krukaslagers ,nieuwe bakolie , en minimaal even andere koppelingsveren , ik gebruik ze van malossi , dit omdat het met 70cc gauw door de koppeling heen slipt. dan heb je je blok in 1 keer goed klaar ,en een airsal is ook nog mooi te tunen eventueel. meestal gebruik ik overigens 12-53 vertanding , of soms 13 voor , maar 12 is vaak prima __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|