![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#303 (permalink) |
|
MHR MH RX Beuner
|
Ben vandaag de gecoate onderdelen van mijn Motorhispania RX gaan halen.
Frame + subframe = glans zwart Voorvorkpoten (upside-down) opnieuw goud laten coaten Remklauwen rood, pedalen rood, remvloeistofbakjes (ofzo) ook rood Stuur zwart etc. Ik zal binnenkort wat foto's maken van de opbouw. Setup is op dit moment: 80cc team MHR Yasuni HM/R3 HPI Polini koppelingsplaten 14/52 tandwielen Mikuni carb. etc... Liep vrij goed moet ik zeggen, alleen de HPI gaat eraf omdat hij voor straatgebruik gaat worden :O __________________ |
|
|
|
|
|
#305 (permalink) |
|
Julezrulez
|
Hey
Ik heb er ook nog eentje in me schuur staan: Motorhispania RX racing http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3527 Staat te koop btw als iemand geinteresseerd is! pm me maar ![]() |
|
|
|
|
|
#308 (permalink) |
|
Registered User
|
derbi senda sm
setup:
50 metrakit cilinder yasuni cross uitlaat metrakit platen 19 mm carburateur doppler krukkas loopt echt als een beer maar me zuiger is gesmolten van de metrakit cilinder dus ik wacht op een barikit 50 cc heb em een tijdje trug helemaal zwart wit gespoten met de gewone motip black high gloss is echt super mooi geworden krijg et alleen niet voor elkaar om foto's erbij te zetten je kan ook even kijken op youtube derbi team waarder dat zijn derbi's van maten van me en die van mij staat er ook een paar keer tussen![]() |
|
|
|
|
|
#309 (permalink) |
|
Registered User
|
Begrenzer Derbi Gpr Nude
Hallo weet iemand waar de Begrenzer van een Derbi gpr nude Zit ??
als u het weet Mail naar Chevrolet_sanderlou@hotmail.com AL Vast Bedankt MVG Sander-lou Zijlstra |
|
|
|
|
|
#312 (permalink) |
|
Registered User
|
mmm plaatjes worden niet weergeven , hier dan maar: www.netlog.be/brendon93 ( staat op frontpage )
Mijn Honda NSR van 1990. Is nu 2maanden in mijn bezit en word gespoten momenteel (in traag tempo , moet toch pas klaar zijn voor mijn 16de ) Gaat zo een 100 maar moet jammer genoeg afgesteld worden naar 50. __________________ |
|
|
|
|
|
#316 (permalink) |
|
Registered User
|
zo mijne ,,
zo gemaakt: ![]() zo verbeund: ![]() ben nog van plan om een strak honda rs125 kontje erop te maken en me frame en achterbrug zwart te coaten Hier mijn setup .. Metrakit pro race 70cc *Afgedraaide kop Metrakit pro race uitlaat Rito race krukas HPI binnerotor 2006 malossi VL15 *bewerkt malossi spruit *bewerkt Keihin PWK 28mm malossi E13 filter 5 plaats koppeling |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|