![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Koos oorlelloos
|
Na bij jouw is juist een uitsparing in de achterbrug en zit je kettingspanner buiten om. Met een kut systeem trouwens. Heb het al wel eens kapot zien gaan. Bij mij zitten de kettingspanners in de brug en kun je ze heel gemakkelijk aandraaien met een imbus die achterop de brug zit.
/ligt er wel aan hoe je ermee omgaat hoor. Vaak doen die mensen het verkeerd ![]() __________________ Last edited by Crazybond700; 07-05-2006 at 20:18. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
Senior Member
|
die boutjes kun je nog wel met een hamer laten schrikken , dan komen ze meestal wel los , met een goeie schroevendraaier erop en even aantikken zodat ie er goed invalt , dan met al je kracht er tegen aandrukken en draaien.
ik heb btw voor mezelf eens ff een Doppler 50cc besteld , kijken hoe dat loopt , 70cc is wel leuk maar het moet wel betrouwbaar zijn ..__________________ |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) | |
|
lets get tuned!!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
Senior Member
|
ik heb een Kundo KRD cilinder , de uitlaatpoort daarvan staat std al op 194 graden, veel te hoog voor dagelijks gebruik , het ding loopt wel erg snel maar betrouwbaarheid is niet echt hoog , met std uitlaat was het nog goed maar sinds de andere pijp erop zit is het gewoon even te gek.
ik heb best veel setupjes klaargemaakt op AM6 , mij bevalt de MHR replica en Polini w-poort iig erg , mooi lopen , trekt goed loopt snel en zeer betrouwbaar, meestal icm 19/21mm en Bidalot uitlaatje. maar vooral omdat ik veel met 50cc werk (races etc.) vind ik het ook mooi om met 50cc te rijden , het koppel onderin is wat minder maar verder maakt het niet veel uit als je een 50cc setup goed klaarmaakt __________________ |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Koos oorlelloos
|
Quote:
Been there , ik weet wel hoe je wat los moet krijgen hoor maja zal het nog wel eens proberen had het van de winter heel ff geprobeerd maar niet egt fanatiek. Moet ff wiel ergens tegen aan planten.Zowiezo nog ff keer slagschroevendraaier regelen dingen zijn erg gemakkelijk vind ik. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Senior Member
|
hierbij de beloofde foto's van een 50cc Doppler cilinder voor AM6 :
kit (zonder kop) , kost ongeveer 130/135 euro dit zit er in de doos : cilinder zuiger + veer + pistonpen en clipjes pakkingen beschrijving ![]() busje om van 28mm uitlaat aansluiting 25mm te maken voor de nieuwe types zijkant links en rechts : boven en onderkant : zuiger : uitlaatpoort : ik heb nog niks gemeten , de timingen zal ik later ook HIER posten. EDIT , gemeten met een bijgeleverde voetpakking kom ik uit op : uitlaatpoort 180 graden inlaat boven 119 graden inlaat onder 120 graden boostpoort niet gemeten de timing van de poorten waren zo goed als gelijk , hoogstens een halve graad ,erg netjes dus ![]() __________________ Last edited by melf #50; 10-05-2006 at 22:37. |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
Knapuh
|
Mijn TZR
nu nog orgineel, alleen andere uitlaat Yasuni R1 maar er komt een andere setup onder: airsal 74 cc (vlinderpoort) ---- 22-04-06 gekocht Yasuni R1 ----- 03-04-06 gekocht Mikuni 24 mm carburateur doppler racing GP metrakit prorace koppeling 22-28 mm spruitstuk 28mm flens voor op de yasuni R1 polini binnenrotor met lichtspoel voor meer info: http://www.scooter-freaks.nl/persosc...o.php?id=47713 |
|
|
|