![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#93 (permalink) |
|
Martijn
|
oi
Hier een paar foto's van hoe mijn senda ongeveer een week geleden uit zag: Maar omdat er de laatste tijd veel controles zijn begrens ik de uitlaat weer even. En omdat ik dat op school doe en toch nog wou rijden heb ik maar even mijn metra kit (seat)pipe erop geschroefd . Maar ik had geen zin om mijn plaatje ergens anders neer te hangen dus moest de demper maar op een andere manier eronder gewerkt worden . later __________________ |
|
|
|
|
|
#97 (permalink) |
|
Martijn
|
http://media.putfile.com/maikelcross
filmpje dat mijn broer op m'n senda rijd met MK pijp en voor tandwiel 12 __________________ |
|
|
|
|
|
#98 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
zijn die standaart op die versie ? naja dit is mijn brommer: http://img15.imgspot.com/u/06/133/14...1147633142.JPG http://img15.imgspot.com/u/06/133/15...1147633426.JPG http://img15.imgspot.com/u/06/133/15...1147633467.JPG kappen leggen ook ergens in de schuur ![]() setup moet worden Airsal 48 mm getuned Doppler S1R met c4 lagers en viton keerringen Metrakit Pro race uitlaat OKO 24 mm carb met zelfgemaakt spruitstuk 5 plaats koppeling met Pro race veren MVT millenium edition ontsteking carters getuned en gestraald Ik wil nog frame en achterbrug stralen en kappen heel metallic paars maken. Ook wil ik tzr of rs velgen eronder zetten. nog lang niet klaar dus ![]() |
|
|
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
die schijven zitten standaard op die editie ja.
ik weet nu ook waarom me brommert niet meer wou me bigend lager is dus gewoon mol, vijlsel zal dus ook wel van die koperen ringen komen. daar gaat weer €225 ongeveer, ouch!!, had ik niet echt zin in aangezien ik morgen 18 wordt en m over 3 maandjes wou verkopen. baal echt als een stekker zonde van me geld. |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
v0lle neut!
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#101 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
waarom die setup:S __________________ |
|
|
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
senda
|
Derbi Senda SM 2001
Cilinder: DMP alu 50cc Uitlaat: Yasuni R2 Krukas: Rito Pen 12 Carburateur: Dell'Ortho PHB6 19 mm Luchtfilter: onbegrensd Primaire Vertanding: 16 tands Secundaire Vertanding: 71 tands Spruitstuk: originele uitgeboord Lagers: Metrakit Pro Race lagers Snelheid: 93.8 km/u @ bank Vermogen: 9,6 pk @ tovami (xsh) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ Last edited by PPM; 18-05-2006 at 19:25. |
|
|
|
|
|
#106 (permalink) | |
|
Fruttelkutje
|
Quote:
ik zit er ook aan te denken om mijn uitlaat weer mooi te maken, is nu gaar zwart. wil m laten stralen, lasnaden terugbrengen en blanke lak eroverheen, zal stuk beter staan denks. maar eerst maar die nieuwe kruk erin ![]() |
|
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Registered User
|
1e post
![]() Mijn ex-brommer: Aprilia RS EXtrema, bj1994 21mm, ori filter met gaten, Gilardoni 70 cilinder, oude yasuni pijp Liep tegen de 115 km/h Brommer die ik nu heb: Let niet op kale achterband en verotte zadelhoes ![]() Gilera GSM 2001, morini blokje 12mm ori, powerfilter in ori filterhuis, ori Gilardoni 50cil, ori uitlaat met gele turbokut demper(niet op foto) Loopt tegen de 75-80 km/h, nog ff goed afstellen Nieteens een auto-resize functie op het forum hier ![]() __________________ Last edited by G-Force; 22-05-2006 at 20:07. |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
Slow Rider
|
Mijn eerste post hier,
Dit is me appie RS50 Manuel Pogialli 2004 Setup was ori 50 19mm en yasuni hmr/2 Maar wegens de politie hier in eindhoven hmr/2 verkocht en originele uitlaat er ondergeknalt. rest van specs: carbonnen knippers carbonne tankpad Velgstriping 2,5 cm verlaagt (niet op foto) rs125cc kevlar demper (niet op foto) ![]() ![]() en dit is/was mijn vorige rs: een gp1 ![]() ![]() specs: fasmem duo velgstriping 2,5 cm verlaagt __________________ Last edited by rs rens; 22-05-2006 at 16:38. |
|
|
|
|
|
#116 (permalink) | |
|
Fruttelkutje
|
Quote:
![]() vond net opme pc nog een wat oudere pech foto, opgelopen tijdens een avondje raggen en crossen. dacht dat jullie m wel grappig zouden vinden. kmoest er wel om lachen ![]() ![]() |
|
|
|
|