![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
Knapuh
|
Mijn TZR
setup: Cilinder Gilardoni 2 49,7 CC Uitlaat Yasuni Carrera R1 Carburateur Dell'ortho PNBH 16 mm Luchtfilter Tipo Humedo Primaire Vertanding 14 Secundaire Vertanding 47 Spruitstuk 16 mm Ontsteking CDI ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#127 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
haha same here...alleen lag de ketting door me blok ![]() en is hij om me schakel asje geslagen...die brak toen vrolijk af ![]() ![]() edit: nog klein nieuwtje...inmiddels binnedraaiertje gekocht..geen nieuwe maja vonkt wel ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
sorry dak al die fotos kwoot.... maar ek ben zeer benieuwd naar die r2... zit er mooi geluidje in? en hebje er al me op 70cc gerede? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
Registered User
|
Mijn RS50 SBK uit 2003
Op de foto's zit er een Yasuni HMR/2 70cc onder maar daar is een scheur in gekomen.. Dus nog even zien wat ik ermee ga doen. Ik denk eerst nieuwe uitlaat kopen, dan de gescheurde lekker polijsten en verkopen.. Heb er nu een standaard uitlaat opzitten, het verschil, is echt groot! HMR/2, 1 van de beste uitlaten voor 50 en 70cc Verder zit er nog een 17.5mm Dell'Ortho carb op Top ligt rond de 120km/h met de Yasuni.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
vandaag en gister lekker bij interscoot me blokje uit elkaar gehaalt.
dinsdag wordt ie gesplits voor de nieuwe as, dat laat ik doen. en dan weer alles in elkaar en kan ik weer rijden ![]() nog foto'tjes in de winkel van interscoot ![]() mijn deel van het strippen van het blok zit erop ![]() |
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
VW TDi Power
|
Ik heb een Derbi Senda SM van 1999.
Heb deze 10 maand geleden gekocht, maar heeft van de 10 maand hoogstens 2 gereden. Ik ga hem nu proberen in orde brengen. Er steekt een nieuwe Malossi MHR Team 80cc mod. op, ik heb hiermee op autoteller 115 gereden. Verder is hij in het blauw gespote. De uitlaat is denk ik ori, maar is volledig ontgrensd. Hier een paar foto's: ![]() Dit was hij toen hij nog reed. Zo kocht ik heb, reed toen een goeie 85km/h. ![]() Heb toen die MHR gekocht, je ziet de gare ori cilinder onder de mooie Malossi doos ![]() ![]() ff de MHR in elkaar gezet De MHR op het motorblok Dit is mijn nieuwe scoot omdat de Derbi toch al sinds januari niet meer rijdt, heb ik deze maar gekocht. De Derbi ga ik in de grote vakantie opknappen en wrs verkopen. grtz ![]() __________________ Last edited by Freezingmass; 07-06-2006 at 01:00. |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
Fruttelkutje
|
Quote:
heb net gezien dat bij ons (zoetermeer) vanaf 1.5 kw OVJ is. staat me brommer 5 weken stil door dode kruk, rijd ie eindelijk weer sta ik binnen een minuut op de roller met 2kw ![]() |
|
|
|
|
|
|
#140 (permalink) |
|
Registered User
|
ik vind het gewoon humor om me graf mt der tussen te zetten.
maja je moet denk ook wel wat moeite doen om hem bij de te houden ![]() ![]() (nee geen ophoogbussen, das helemaal levengevaarlijk) ik zal de setup is een beetje proberen te omschrijven 110cc malossi, net nieuwe zuiger. 1 mm opgehoogt(uitlaattiming : 192 spoeltiming : 123 blowdown 35,35) cilinderkop zo laten draaien dat hij in de cilinder valt, hoek gelijk met de hoek van de zuiger. compressie verhouding 1:12. squish 1mm. uuhh en verder. 25 dellortho met 60mm kelk adige membraan( ja beschamend, iemand idieen??,mmm of gewoon een malossi membraampje haalen) kort crosser spruitstuk(niet echt plek meer voor het filter) twinair filtertje er tussen gepropt. uitlaat is berekent door foekema. voor een soortgelijk setup. mooie italkit ontsteking erop. oja 5-plaats koppeling ik rijd met vertanding 17-38. met een 5-versnellingbak(ja kan beter idd) maar toch voor de auto loopt dit 120 op de teller.(de bestuurder zei zelfs iets harder).in iedergeval gaat het best hard voor een mt`tje. maja ik moet hem een keer op de bank gooien eik.maja over 2 maanden heb ik me autorijbewijs kan ik heen waar ik wil. nu denken mensen waarom een mt opvoeren zo kansloos. naja het loopt gewoon prachtig. en je kan der echt mee cruisen. je hebt een berg koppel wordt je niet goed van. moet wel zeggen het vermogen wordt exstreem vroeg gelevert. eigenlijk een beetje te vroeg,(??????) maja op deze manier loopt het nooit kapot. http://video.google.com/videoplay?do...67016104674219 http://video.google.com/videoplay?do...83419884155554 (let trouwens niet op de koppeling. moeten nieuwe platen in en sterkere veren)(deze zijn een beetje uitgehard van het slippen toen de koppeling nog 4 plaats was) Last edited by @rthur; 26-06-2006 at 16:35. |
|
|
|
|
|
#145 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
ik durf mijne er wel naast te zetten ![]() __________________ |
|