![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
suzuki er 50 stottert
ik heb dus een suzuki er 50 en net voor de powerband stottert ie,
en als ik de chocke op leg dan gaat hij wel boven de powerband, zou hij dan te arm of te rijk draaien? grts dierre ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
nu nog een vraagje, als ik zelf meng, dan laat ik deze brommer beter niet meer op de motor afremmen zeker? aangezien hij dan geen smering krijgt |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
grts dierre ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
5 versnellingen?
daar horen 4 op te zitten. dus of er zit een ander blok onder en/of andere bak of je hebt geen ER maar een TSX maargoed ,of er zit geen power in je blok (slechte afstelling , versleten cilinder oid ) of je tandwielverhouding is gewoon te zwaar. __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
das raar, op men kader staat er dat het een ts 50 xkd is, en op de motor staat ts 50 x en dan de motornummer erachter.
mij is wijsgemaakt dat dit dan een er is:s want enkel een er heeft bij mijn weten een schuine uitlaatpoort, de tsx heeft een rechte uitlaatpoort he, en mijn kader heeft slechts 1 buis van het frame voor de cilinder, terwijl dit bij een tsx er 2zijn... |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
nu vrijdag heb ik ze normaal |
|