![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
tzr tuneing
heey
ik heb een vraag. ik heb een tzr bj 2003 ik heb der een 75 cc cilinder onder met een yasuni pijpje maar het probleem is dat hij niet harder wil dan 95 op de autoteller. kan iemand mij misschien helpen |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
jah dit is standard dus ik moet maar paar tandjes hoger voor en achter wat kleiner dankje voor de tips zal wel alles beetje proberen. ik laat je het nog wel ff wete als het over de 100 gaat ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
20mm???
waar slaat dat nou weer op , nergens voor nodig.. bovendien is een 20mm 1 van de beste miskopen die je kunt doen ,een 20mm is namelijk of een mikuni of een imitatie phbg , en beide zijn kloten... zeker op een moderne schakelbrommer.. een 19 of 21mm PHBG is het beste wat je er dan op kan zetten ,maar het loopt zeker netjes zelfs met std carburateur , en bovendien gaat je brommer niet echt sneller door een grotere carburateur... __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|