![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Algemeen Alles voor wat geen scooter is en toch vragen erover? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Vraagje over het verkopen van een scooter.
Hallo ScooterTurningers,
Ik had een vraag betreffend het verkoop van een scooter. Ik had de scooter onlangs gewonnen via een spelletje, nu wil ik hem verkopen aangezien ik zelf niet op de scooter kan rijden. De scooter heeft een kenteken plaat, ik weet niks over de verzekering, het bouwjaar is 2004, op de kilometer teller staat 9 km. Ik wil de scooter verkopen via marktplaats/speurders maar ik weet niet hoe het zit met dat zogeheten ''RDW'' aangezien ik niet weet op wiens naam de scooter staat terwijl ik toch een kentekenplaat heb. Weten jullie misschien de antwoord op mijn vraag, dus over de RDW en/of hoe je een scooter moet verkopen. Groetjes, Jair |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik las net via RDW.nl dat je de Tenaamstellingsbewijs via de postkantoor moet ophalen bij vertoning van een legitimatiebewijs en een kentekenbewijs.
Kan ik de scooter verkopen door gewoon de scooter + het voertuigbewijs, het voertuigbewijs en het overschrijvingsbewijs, maar zonder het Tenaamstellingsbewijs? |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Koos oorlelloos
|
Je moet met de nieuwe eigenaar en jouw kenteken delen naar het poskantoor gaan en dan op hun naam over laten schrijven. Of je kunt het tenaam stel deel mee geven(na betaling) en dan hun naar het postkantoor sturen. Hun krijgen dan een vrijwaring en kunnen de scooter plus resterende kenteken deel ophalen. Jij hebt dan een vrijwaring zodat jij niet meer geregistreerd staat als eigenaar van de scooter.
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|