![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Heb de boxen wel al:
|
Aerox binnekappen spuiten?
Heey,,
ik heb een vraage over het spuiten van (aerox) binnenkappen. Ik was al op zoek naar een 2e hands scooter (liefst aerox) want een nieuwe is me gewoon veel te duur. Nou kwam gister me opa even langs en die zij meteen: nou we gaan wel een nieuwe kopen want ik ben veels te bang voor miskoop. Ik super blij natuurlijk. ![]() Alleen ik denk er wel aan om de Midnight Black te nemen, puur omdat ik zwart wel vet vind staan. Alleen omdat ik al wat witte stikkers e.d. erop zag zitten, leek het me wel leuk om er een black/white versie van te maken. Grill, stuur kapje, kick starter noem maar op wit spuiten en nog wat witte zooi zoals zo'n wit lamp stukje voorin. Maar ik wil de binnekappen dus ook liever wit hebben, staat wel zo leuk. Alleen ik vroeg me af hoe je dat doet. Want ik zie altijd dat de buitenkappen met lak zijn net als auto maar binnekappen gewoon plastic enzo. Avlast bedankt! |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Beenschild kun je zo hoogglans kopen. Maar zitten vaak rare krassen op. Dan breng je die met de rest vna je kappen naar de spuiter en vertel je hem dat je die kappen allemaal hoogglans wit wil, en geen profiel meer wilt zien. Dan komt het wel goed.
En waarom dan die binnenkap kopen? Voor de spuiter minder moeite, dus goedkoper en het is steviger. __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
Sterk af te raden idd. en ik spreek uit ervaring ![]() __________________ |
|