![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Airbrush graphics
Hallo allemaal!
Ik ben al een tijdje bezig met airbrushen. Tot nu toe heb ik voornamelijk dingen op papier en canvas gedaan. Nu wil ik me gaan richten op custom paint en dan voornamelijk voor scooters en brommers. Nu is mijn vraag voor jullie wat jullie mooi zouden vinden zodat ik een beetje een idee heb van waar ik me op moet richten en om wat ideeën op te doen... |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
streetglow area
|
subtiliteit vind ik altijd erg belangrijk bij special paint kappen.
Dus geen drukke bedoelingen. Hier en daar een apparte stijl en niet overal alles volgebouwd. Dan word het zo druk. Prima voorbeeld is die jokerrox oid, staat bij projectgedeelte. Niet overdreven en alleen op de mooie plekken een hoofd. Niet meteen de hele boel propvol gestampt met weet ik veel wat allemaal. Ook zijn kleine details overal altijd erg mooi. Grote vlakken en grote koppen vind ik zelf nooit mooi staan. Maarja is altijd smaakgeboden. Veel succes iig, plant ook een paar van je ontwerpen hier neer. Ben benieuwd ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
Je moet vooral met airbrushen je eigen inspiratie laten gaan.
Ook ik ben niet gek van volgebrushte kappen, maar heb het zelf wel een keer geprobeerd. Het eindresultaat was wel erg druk, maar vol met details. Over het algemeen ben ik me meer gaan richten op subtiele brushes als schaduwen, en andere kleine effecten, en meer op speciale lak technieken voor het overall spuitwerk. wat ik dus nu alleen nog maar subtiel afmaak met de brush ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Niet voor het werk?
In dat spul zit super veel werk. Alleen het afplakken etc al eerst. En dan vervolgens nog eens met een brusje al die strepen en schaduwen maken... En daarna de vele lage lak.... __________________ Last edited by StuntSnuiver; 08-10-2008 at 20:47. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Quote:
Ik heb een keer een vrachtwagen in 3 kleuren metallic rood moeten spuiten met striping er doorheen, en een scania logo op de zijkant spuiten. (petro v/d Bie transport Scania R500) Bijna een week fulltime werk, en dat is dan nog minder afplak werk dan die bovenstaande zipjes Dus zeg dan gewoon niks alsjeblieft. Wat weet jij nou van lakwerk!? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Quote:
Onderschat gewoon nooit de hoeveelheid werk en moeite van een goede striping. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Hey spuit jij nogsteeds? |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Screwed.
|
wat ik ook wel mooi vind is : http://www.airbrush-schiedam.nl/portfolio/aerox.html
maar k weet niet of je al zover bent __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Ja
Verder via PM zoals vriendje Anne al aangeeft![]() Quote:
Dat je dat nog niet uit mijn posts opmaakt hier snap ik niet? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Screwed.
|
Quote:
![]() maar als je al verder dan dat bent ga zo door man!__________________ |