![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb een runner. als ik nu een cross stuurtje neem dan komen mijn licht schaklelaars ed te vervallen. de digiteller van metramorfosis heeft een bijgeleverd setje met lichtschakelaars voor om je stuur zeg maar
![]() maar dat grapje kost me 250 euro, zijn er ook nog andere merken die dit bij leveren? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#129 (permalink) | |
|
-
|
Quote:
Maar, ik heb mijn digi teller geinstalleerd en als ik met mijn skoetoe ga rijden dan geeft ie niet 0 aan maar 365 en daarna doet ie et goed. Ik vind et een zeer raar prob. Maar als ik stilsta dan geeft ie wel gewoon 0 aan. Maar het is de eerste omwenteling wanneer die op 365 slaat. |
|
|
|
|
|
|
#131 (permalink) | |
|
Pancho!
|
Quote:
. |
|
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#137 (permalink) |
|
G E K !
|
Ik heb vandaag der ook eentje opgezet
![]() Ik heb het gewoon met pattex vastgelijmd bleef perfect zitten Alleen die ontvanger was een miserie hij mogt maar 5 mm van het magneetje zitten heb hem dus moeten verdikken , gewoon klein metalen stukje achter gestoken en et was klaar , Geen foto's : foto camera gesneuveld __________________ |
|
|
|
|
|
#142 (permalink) |
|
Registered User
|
Sigma,... ontsteking.. ?
Heb ik nu echt té weinig geslapen dit weekend of klopt hier iets niet ![]() Sigma tellertjes zijn toch normaal gewoon om je snelheid te meten. Is gewoon een digi fietstellertje. En iets dat te maken heeft met je ontsteking zal volgens mij meer een toerenteller zijn. ![]() Of ben ik nog niet nuchter oid ![]() |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
Scooter Tuning Schiedam
|
Is gewoon een simpele fietsteller
![]() Misschien bedoel je als je harder gaat rijden, de snelheid niet meer klopt... Bij draadloos is dat in Ieder geval zo, want dat had ik ![]() Toen maar een kitje MET draad gekocht, ik heb trouwens de Sigma BC 1200 __________________ |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik heb een sigma b500..of 800..naja de blauwe op me scoot gezet.
Verlengd met luidsprekerdraad..maar nu doet ie het niet. - Voorheen deed ie het wel. - Ik heb de draden doorgemeten en daar zit ook geen breuk in ofziets. - Ik hoor het magneetje werken wanneer ik het andere magneetje er langs haal. Wat kan dit in godsnaam zijn?????? |
|
|
|
|
|
#149 (permalink) |
|
Registered User
|
teller
deze teller heeft mn broer en die geeft benzine temp snelheid dagafstand knipperlicht olie alles dacht ik tenminste alleen instellen is een beetje raar
2 knopjes inhouden en dan 3 keer aan-uit met het contactslot en dan kun je je bandafmeting invullen voor nog geen 100 euro en deed het perfect voordat ik crashte en de opnemer kapot ging http://www.easyparts.nl/partpics/0118180029.jpg __________________ |
|
|
|