![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hoi.
|
Alles over Scooter SPUITEN topic... #2
Om hierbij maar weer even een topic aan te maken..Ik heb me effe uitgeleeft met een spuitbus, Hoor graag wat jullie er van vinden..Heb niet geplamuurt zoals je al ziet Maar dit was gewoon even om een beeld te krijgen..![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) |
|
Registered User
|
wtf ik maak een topic aan van
'show your pipes'.......en die is weer geclosed omdat er al 1 van was :S en er is ook al 1 over alles over scooterspuiten en nu is er weer zoon topic en daar word nix mee gedaan !!! ik vind dat die ook geloces moet worden :S of mijn topic moet weer open!!! verder kappen zijn wel netjes...... J˛ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | ||
|
6.62s - 150m
|
Quote:
Quote:
Wat flauwe posts verwijderd en nu weer verder waar het topic voor bedoeld is... |
||
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Alex
|
er bestaat matte blank lak, deze moet je hebben.
En nu heb ik zelf nog een vraag. Ik ben bezig met schuren met het schuurapparaat want er moet een slechte laklaag van mn hele scooter, maar de schuurpapiertjes gaan er als een gek doorheen, na een minuut of 2 zitten er allemaal van die harde bobbeltjes samengehoopt verf overal op het schuurpapier, en dan maak je alleen maar strepen en dan is de schuurkracht maar 1% omdat het schurende gedeelte de lak nog maar amper raakt. Is dit te voorkomen of is er een snelle manier om het eraf te krijgen? Compressor werkt in ieder geval niet/amper. |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Registered User
|
Ben ook bezig met schuren, maar bij mij werkt waterproof schuurpapier heel erg goed, gewoon met de hand en met water uiteraard. Ik moet er ook een slechte laklaag af hebben en dat gaat echt lekker zo. Morgen de laatste beetjes schuren en dan zijn ze klaar voor het spuiten
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Nou, Gezellig hoor !
|
Je hebt ook zo geheten "nat" schuurpapier , betere hechting van korrels etc..
Dan moet je het wel met de hand doen aangezien die er niet voor de schuurmachine is ( dacht ik ) maar dat vind ik persoonlijk veel beter werken, aangezien je dan kan "voelen" hoe het gaat. En zo veel beter kan schuren in hoeken etc.. Voor rechte stukken kan je een stuk schuurpapier vastnieten op een blokje hout of iets dergelijks. ( zodat je houvast hebt ) Binnenkort foto's van enkele delen die gespoten zijn met "Hamerite" succes verder ! gr. Robin __________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Und Voilá
|
weet iemand toevallig met hoeveel bar je met compressor moet spuiten..
Ik heb hier een compressor staan die 8 bar kan leveren .. Ik kan hem instellen van 1 t/m 8 bar hoeveel zou ik moeten gebruiken ? Is gewoon voor (aerox) kappen te spuiten. Alvast bedank ![]() __________________ |
|
|
|