![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) | |
|
SENIOR USER
|
Quote:
mohair is (belgisch??????) voor een lakviltrol een schuimrol laat sinasappelhuid achter een lakviltrol heeft een soort hoogpolig tapijtje en rolt rete strakje moet wel echt binnen kunnen rollen want alles zie je in de lak!!! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#63 (permalink) | |
|
SENIOR USER
|
Quote:
kleine hoekjes stempel je met een kwast, zie je niks van. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Registered User
|
Hoi,
Je kan ook gewoon gamma verf gebruiken. Maar je kan voor een mooier resultaat beter autolak kopen. Meestal bij autoschadeherstel bedrijven hebben ze wel resten die je kan kopen. Zit er vast wel een bij jou in de omgeving. Marc __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Registered User
|
maar dan reist de vraag waarom je spuitbussen verf pakt als je een complete spuitcabine tot je beschikking hebt?
vind ik zelf niet zo slim maar dat moet je natuurlijk zelf weten. kleur ziet er tegek uit trouwens. zijn de foto's vlak genomen na het spuiten? denk het wel he. |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
SBO crew
|
kzag deze kleur toevallig een keer staan in een winkel
heb hem toen gekocht en vond het wel mooi dus daarom ins het spuitbus gedaan en ja die foto's zijn net na het spuiten gemaaktma hoe zo vin je dat nie zo slim? hier een foto van me scoot toen die een week gespoten was __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
SENIOR USER
|
Quote:
bij het blauw was het al goed te zien. gamma verf zou ik niet doen, dan kan je er ook niet meer een 2K blanke lak op doen (dan komt de gamma verf eraf zetten). wij waren voor 120 euro klaar dat is: 0,5L blauw (441 van volvo) 0.5L zilver (met een drupje blauw) 1L blanke lak 0,5L verharder 0,5L is zat voor een hele scooter (alle buitenkappen) wij hebben het hier gehaald: http://www.spectrumverf.nl/Spectrumsite/Spectrum.htm ze nemen echt de tijd voor je, ze helpen met het uitzoeken van een kleur en we hebben lekkerre korting gehad. grtz __________________ |
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Registered User
|
Zo, heb enkele dagen geleden meteen effe geprobeert wat het resultaat zou zijn:
![]() ![]() ![]() Ben best tevreden van het resultaat en het kon zeker nog beter zijn als ik wat meer tijd had genomen om te schuren. Na de examens maar even kijken wat het resultaat zou zijn op gans de scooter. __________________ |
|
|
|