![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#101 (permalink) |
|
SENIOR USER
|
dan was het net niet genoeg verdunt.
dit kun je eruit schuren voordat je de blanke laag opzet of na schuren nog een laag kleur. als je verdunt kun je als richtlijn nemen dat als je het roerstokje uit de pot haalt hij bijna meteen moet gaan druppelen. hij mag niet een sliert houden. __________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
SENIOR USER
|
ik heb zon beker waarop de mengverhoudingen staan
verf tot t streepje verdunner tot de volgende en verharder tot de 3de. (kan ook andere volgorde zijn) maar hou inprincipe aan wat op het blik staat. en als ik dan het idee heb dat het niet snel genoeg druppelt doe ik er een dopje verdunner bij. mvg frank __________________ |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
*Straat Project*
|
Bij groothandel hebben ze hier geen autolak of 2k-lak. Wel hebben ze normale lakken die ook op kunstof te spuiten zijn. Ik denk dat ik 't daar maar bij houdt. Maar die verfen maken geen gebruik van verharder of zie kdat verkeerd? En blanke lak moet kdan neem ik aan ook gewoon van dat soort type lakken nemen?
__________________ Last edited by Pimp Speedfight; 06-06-2007 at 00:02. |
|
|
|
|
|
#111 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
eeen compressor die genoeg inhoud heeft (spuit lekkerder)
vochtafscheider (hoeft niet echt, maar is wel beter) een spuitpistool met bovenbeker, als je geen grote compressor hebt beter een hvlp pistool nemen (high volume low presure) dan nog verf en een goede masker en je kan beginnen.... __________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
compressor hoe grote hoe beter, kan je meer dingen meedoen...
zoek iets met minimaal 220liter p/m en een 50 liter tank... (hoe groter je tank hoe minder vaak je comp moet aanslaan, en dus geen drukverlies) spuitpistool, zoek op marktplaat hvlp, dit zijn goede spuitpistolen met meteen een goede nozzle 1.2mm (en niet duur) voor grondverf heb ik vroeger een gamma bovenbeker gebruikt (nu gebruik ik daarvoor de hvlp) grondverf/filler is wat groffer. verhoudingen kan je vragen bij de gene die je de verf verkoop... __________________ |
|
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
*Straat Project*
|
Gamma verf / groothandel verf, de goedkope optie dus. Wat is een goede mengverhouding?
En de blanke lak die in gamma style verf is, is dat verf die ik ook gewoon kan spuiten of verpest dat flink de lakkleur van je kappe? Oftewel: Is dat gewoon blanke lak dat normaliter ook in spuitbussen zit. __________________ |
|
|
|