![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | |
|
ewehem shit
|
Centraal fotosoep topic! #2
deel 1: Centraal fotosoep topic!
Ok, post hier je gesoepte voorbeelde van je scooters, of doe een request of iemand jouwe kan soepen Quote:
__________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
zou iemand mij eens een photoshop willen maken:
dit zou ik graag willen zien: mijn scooter met kappen met in het midden 2 kleine verstevigingsbaartjes die blinken(gepolijst) de staven zouden moeten komen zoals bij dit voorbeeld maar dan met kappen ![]() ![]() mijn scooter: ![]() ![]() ![]() ![]() merci voor degene die mij een shopje maken |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
![]() Zou iemand deze aerox in Stage6-Styl willen maken. Denk aan: -Oranje Wielen (Stage6 Oranje) -Stage6 Stickers - De scoot de voor de rest zwart laten Maak er maar wat moois van, maar wel Stage6-Styl Als je zelf een betere foto hebt van een zwart aerox, kan ej die ook gebruiken. mvg, wesley __________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Muahaha, dat lijkt er wel meer op. Dit is tenminste tedoen met een stickervel. Echt bedankt vooral die oranje wielen vind ik er wel mooi bij passen. Maar als ik meer oranje zou doen zou het denk ik tedruk worden?
(Joh, ik heb die zwarte rox van een belgisch forum. Want mijn rox is nog niet helemaal in elkaar )__________________ |
|
|
|