![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Alex
|
Ik heb em een beetje toonbaar gemaakt.
Repsol thema zou dus zoiets als dit kunnen worden. En die gele plaat heb ik er maar afgehaald, die is sinds gister toch niet meer verplicht ![]() Tevens het zadel gewoon grijs gemaakt aangezien de oude een beetje afstak tegen de blauwe paintjob. ![]() Alsjeblieft |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#63 (permalink) |
|
Nou, Gezellig hoor !
|
Alex87
Hierbij wil ik je ontzettend bedanken voor het werk wat je hebt verricht. Ik heb nu een goed idee gekregen hoe het eruit komt te zien. En ga dit ontwerp ook zeker gebruiken, wanneer ik de honda ga reviseren/opknappen. Nogmaals bedankt ! ![]() met vriendelijke groet Robin __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
goedenavond,
Zou iemand deze rox beter kunne shoppen (Dus alleen de dingen die veranderd moeten worden )![]() - Zilver bij waterpompdeksel (+pompje) en velgranden moet gepolijst voor stellen... - Kan iemand me ass wat hoger zetten - SR DD velgen er onder zetten zou mooi zijn maar hoeft niet dank u wel ![]() __________________ Last edited by Wesley S.; 06-01-2007 at 00:23. |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
*was daaneos70*
|
Hee
ik ben nog aan het twijfelen welke kleur mn kappen worden, heb hier voorbeeld van mn voorkap en een paar voorbeelden van kleuren zou iemand die kleuren erop kunnen fotosoepen? Alvast heel erg bedankt !! Dit is de kap die de kleuren moeten krijgen ![]() deze kleur ![]() Of deze kleur: ![]() Of wie nog wat heeft ook welkom ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
Poly Freak
|
![]() zou iemand mijn projectje van een leuk kleurtje willen voorzien? Je mag zelf iets leuks kiezen wat jou vet lijkt eventuweel ook met stikkers. En als je het kan mag de voor/onderkap ook worden verandert naar eigen style de grote foto staat hier http://www.mijnalbum.nl/groteFoto=KFII8XS6.jpg open in een nieuw venster alvast bedankt bram __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) | |
|
Scoet Kapoet Boeien
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#74 (permalink) | |
|
DE EMHAER BOY!
|
Quote:
dank u wel.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
Poly Freak
|
__________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Registered User
|
heej,
kan iemand deze beta miss ff voor me soepen aangezien ik daar egt noob in ben. http://www.mdc-scooters.nl/e107/e107...o/SP_A0640.jpg Het is de bedoeling dat hij zwart met groen word. denk aan een xbox special. leef je uit zou ik zeggen ![]() Laterz __________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
papaya puree
|
Heeeuj
Zou iemand voor mij deze auto aan kunnen passen? ![]() - Geblokt (finishvlag) dak, zoals op een Mini Cooper klik! - Viper strepen op de motorkap klik! Als het echt nodig is, wil ik nog wel ff een foto proberen te maken vanuit een scherpere hoek (meer dak). Bij voorbaat dank! __________________ |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
Registered User
|
Kan iemand aub aub aub... deze dragster:
![]() voorzien, van: Zwarte kappen Witte velgen, wit waterpompdeksel (origineel slakkenhuis) Achtervering: De veer witlaten, maar die Plaat die bevestigd is aan het wiels zwart maken.. Je mag ook een plaatje van een anderen drasgter gebruiken van mij, maar dees leek mij uitstekend.. hartstikke bedankt alvast |
|
|
|
|
|
#88 ( |