![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Registered User
|
Zou iemand wellicht mijn scooter kunnen photoshoppen?
![]() Ik zou graag willen zien hoe de nieuwe piaggio velgen op een neos staan, shop maar gelijk het gehele motorblok van de NRG erbij ![]() ![]() ![]() (betere foto van zo'n nrg kon ik niet vinden, iig niet vanuit die hoek) Alvast bedankt ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#94 (permalink) |
|
Registered User
|
Zou iemand voor mij de volgende dingen op deze jog rr kunnen fotoshoppen ?:
http://www.bikez.com/pictures/large....-%20Yamaha.jpg - A.Spatbord eraf - Sportstuurtje - Yasuni R (Kevlar demper) - A+V.Licht hetzelfde geel als de onderkuip - Reflectoren aan de voorvork eraf - Voorvork en waterpomp gepolijst - Traanplaat - Geel velglint Last edited by aerox_sweetlake; 21-01-2007 at 16:14. |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#107 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Ff de juiste plaatjes opzoeken is niet zo'n probleem, je neemt ook tijd vrij om het ff voor mij te maken.. dat is dus het minste wat ik ff kan doen ![]() En van dat het asfalt door de velgen te zien is, dat stoort absoluut niet ![]() |
|
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
Registered User
|
Zou iemand aub aub aub iets voor me willen maken?
Ik zou graag 1 dikke buis in het midden van de scoot hebben, Kappen volledig in het blauw ongeveer zoals R1 blauw, Bestickerd met chroom of witte malossi stickers, Velgen wit met een blauwe rand. Zadel wit of blauw. fourche wat groen is blauw. De onderbuik aan de voorlip maken dus 1 geheel. Hier is de foto : ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
Registered User
|
Daar had ik t idee ook vandaan erwin, omdat die van jou toch al niet te veel op mijne leek
, en het er wel vet uit vond zien. Heb je er toevallig nog een foto van, ook zo van de zijkant, is nog beter dan een fotosoep natuurlijk ![]() @ Stephan Pepping, bedoelde eigenlijk meer het wat lichtere mat zwart, zoals de rest van je binnenkappen... Maargoed, het is wel duidelijk zo, thnx ![]() Vriend van me gaat binnenkort nieuwe z kappen halen, moet ik misschien zijn zwarte z kappen maar is overnemen ![]() Last edited by The Fox; 28-01-2007 at 22:28. |
|
|
|