![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#841 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
die carterkap was gewoon al netjes gestraald aangeleverd, en het heeft precies 5 weken geduurd, dus dat is wel jammer
die zwarte carterkap van mij, die was fucking gaar aangeleverd, vol met zand en derrie en veel laklagen en smeer misschien ook nog, en die kreeg ik supernetjes terug __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#842 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Oke, nou ik kan er verder niet over oordelen. Ze zeiden alleen dat het korter duurde en de donker grijze geoxideerd was.
Hoeveel lak erop zit maakt inprinsiepe niet uit, ook niet hoe vies hij is, want ze stralen er toch alles af. Putjes, oxidatie etc dat maakt wel uit. __________________ |
|
|
|
|
|
#843 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Oke, ik herinner me mijn remklauw ook nog trouwens, dit was eentje die was nog net niet in nieuwstaat zeg maar, en daar zat nog netjes originele lak overheen, en no way dat die was ge oxideerd dus ofzo. Maar verder ben ik tevreden over hun, heel mijn frame is bijvoorbeeld wel strak, en mn velgen, en de rest van de spullen
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#844 (permalink) |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
ECN maakt het maximaal strak,
ze hebebn een bad zodat poercoateraf kan weken, verder stralen ze met superfijn grid, wat de meeste >>>>COATERS<<<< dus NIET doen. wachttijden zijn niet altijd hetzelfde, maar bij mij altijd vlug klaar. wat betreft SSR-Ivolution, als er echt dikke coat op zit kan je het niet in 4 dagen terug krijgen, anders wel. en dat is bij ECN denk ik ook wel mogelijk. niet dat ik twijfel aan je reactie hoor, ik ken je al een tijdje ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#845 (permalink) |
|
Registered User
|
ECN is echt een top bedrijf.
Heb mijn frame, 2 velgen en kroonstuk laten coaten. Na 3 weken kon ik het weer ophalen, en het was echt zeker strak! Onderdelen had ik gewoon aangeleverd met oude lagen verf eroverheen enz. Ze stralen enz. alles zelf en heb het super strak terug gekregen. Uiteindelijk kwam het bonnetje op €100 voor dit alles. Zeker een net bedrag, aangezien ik na informeren bij andere bedrijven minimaal op het dubbele kwam!! Gegevens nogmaals voor de geïnteresseerden: Elektro Coat Ned BV Groeneweg 41 4758SW Noordhoek Tel: 0168 405108 __________________ |
|
|
|
|
|
#847 (permalink) |
|
Registered User
|
hey waar kun je zien welke kleuren je allemaal kan kiezen bij Electro Coat Nederland? en ik wil mijn frame, velgen voorvork enz laten coaten, maar ook mijn stuur + clamp + paddock + carterkap.. weet iemand misschien wat dat daar kost? gr maykel
__________________ |
|
|
|
|
|
#848 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
die prijs is niet te zeggen, ligt eraan in welke staat jij het brengt en hoe groot alles is etc. reken op niet duur in ieder geval bij hun
![]() kleuren coatn gaat vooral met het RAL kleurensysteem op www.powdercoat.nl kun je kleuren bekijken. Ook hebben ze daar een paar metalen plaatjes hangen met kleuren. Oja, fluor kleuren kunnen niet, dan weet je dat alvast ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#851 (permalink) |
|
Rossi Replica Rox
|
Fluor kan je zeker wel coaten, alleen bijna geen enkele coater doet het.
Mijn velgen en frame heb ik ook fluor geel laten coaten! Bedrijf waar ik dat heb laten doen is Gerritsen coatings www.gerritsen-coatings.nl Wachttijd ongeveer een weekje.. __________________ |
|
|
|
|
|
#853 (permalink) |
|
Registered User
|
Runner velgen in hoogglans zwart + blanke lak
Hierbij mijn Runner ('99) velgen. Het is gedaan bij Gerritsen in Nijkerk. Service is dramatisch, resultaat prachtig. In totaal was ik 50 euro kwijt voor 2 velgen zwart + blanke lak, achternaaf, zijstandaard en kickstartpedaal zwart, uitlaat gestraald.
Prijs is dus niet duur, maar ik heb er 4 weken op moeten wachten. Hier het resultaat. Uitlaat is gespoten met Motip hittebestendige zwarte lak. ![]() ![]() Last edited by hermaneos; 27-05-2008 at 21:40. |
|
|
|
|
|
#857 (permalink) |
|
SBO'09
|
ik heb even rondgevraagd voor mijn velgen te laten coaten bij 2 bedrijven in de omstreken maastricht
http://www.straalbedrijf.nl/ ligt in maastricht en is naar wat ik me heb laten vertellen een erg goed bedrijf wat al lang in het vak zit het zou me daar 120 euro excl btw gaan kosten. /edit: had daar ook al eens gevraagd naar een frame te laten coaten dat zou 180 euro excl btw gaan kosten http://www.eurometalcoat.be/ een bedrijfje wat in lanaken (be) ligt het zou me daar 40 euro excl btw per velg gaan kosten maar denk wel dat je hier minder service/vakmanschap krijgt. heeft iemand van jullie mss ervaringen met deze bedrijven? __________________ |
|
|
|
|
|
#861 (permalink) | |
|
SSR_Ivolution
|
Quote:
(Bringmans) prijs is netjes en net werk geleverd en ook snel. |
|
|
|
|
|
|
#864 (permalink) |
|
speed 7T runner
|
ik heb mijn velgen naar LFT in oirschot gebracht (omgeving eindhoven) koste 40 euro per velg (ontvetten,stralen,coaten en nog iets van hoogglans lak eroverheen
). waren 1 week later klaar en de velgen zien erg heel erg netjes uit. dus wel aan de duure kant maar ook wel kwaliteit ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#866 (permalink) | |
|
speed 7T runner
|
Quote:
![]() __________________ |
|