![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) | |
|
JBH Tuning & Designs
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
-BXT- Aerox
|
Gerard van Nielen Autoschade VOF
Hoogstraat 11 5271 EL Sint Michielsgestel (vlak bij den bosch) 073-5515167 Is niet al te duur. Voor 200 euro heel je scooter, dus alle kappen. Zeer goed kwaliteit lak. Als ik kan zal ik wel wat foto's maken van de kappen. __________________ |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Zojah, die heb ik gemailt maar NOOIT antw. terug gehad .. |
|
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
Registered User
|
Bedrijfsnaam: RIEPMA BV Galvanotevchniek
Adres: Aruba 15 Plaats: 7332 BJ Apeldoorn Tel.nr.: 055 533 02 03 Fax nr.: 055 533 02 05 E-mail: w.riepma@chello.nl Spuit en verchroomt Ik heb er nog nix laten spuiten of verchromen maar ik heb ze gemaild of ze scooter uitlaten verchromen. ik zal het antwoord hier op de site zetten __________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
-BXT- Aerox
|
Quote:
![]() ![]() greetz __________________ |
|
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
-BMW-
|
Ik heb mijn kappen laten spuiten bij autoschade bedrijf olsthoorn in bodegraven.
Als je je kappen geschuurt brengt kost t maar rond de 100 euro voor heel je scoot. Je moet wel echt super goed schuren. Als je echt een speciale verf wil is het wel iest duurder naruurlijk. Ik zal als het lukt binnekort ff foto's plaatsen van het resultaat. |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
-BMW-
|
Quote:
Ik had niet goed geschuurt vonden ze en moest dus 100 euro meer betalen voor het xtra werk. Ik was dus niet zo goedkoop meer uit als ik verwacht had. Maarjah....Olsthoorn in bodegraven : 100 euro als je helemaal kaal brengt. (ligt ook wel een beetje aan de kleur lak die je wil) eddit: resultaat : Project Runner A |
|
|
|
|
|
|
#145 (permalink) |
|
Registered User
|
In Friesland
MMCoating Houtrib 3 Lemmer 0514 569773 www.mmcoating.nl pietm@planet.nl Spuiten motoren en scooters |
|
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
dit ben ik ^^
|
in noord-holland heerhugowaard
www.straalbedrijfhollandwest.nl SHW-straalbedrijf zeppelinstraat 8 1702SH Heerhugowaard tel:072-5728850 is voor zandstralen coaten spuiten van alles duz __________________ |
|
|
|
|
|
#147 (permalink) |
|
Insane J-SLfreestyle
|
Ik heb vroeger de velgen van m'n NSR laten poedercoaten bij Schlingmann in Reeuwijk. De eerste keer was het niet zo mooi gedaan, maar hij heeft het gratis overnieuw gedaan en toen zag het er zeer strak uit... Het kostte me trouwens 50 euro voor 2 velgen... Hier een foto daarvan:
Misschien niet zo'n duidelijke foto maar het zag er gewoon goed uit dat moet je maar van me aannemen... Nu heb ik laatst m'n 2 scootervelgen + carterkap laten stralen + coaten bij: Maren BV, Van Hogebrug 20 3465HG Driebruggen Tel : 0348 501456 Fax : 0348 502040 per velg kost het 15 euro in elke RAL kleur die je wilt. Ik was 45 euro kwijt voor 2 velgen + carterkap, allemaal wit gepoedercoat. Kwaliteit was zeer goed, en goede service... gewoon in 1x goed gebeurd. Hier wat foto's van die velgen... (op de foto's zijn ook wat velgen van vrienden van me te zien, we lieten alles tegelijk doen...) Ik hoop dat jullie er wat aan hebben... mzzl's Jur van | XZ-Tuning | __________________ |
|
|
|