![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
gaas voor je koplamp?
ik heb een ovetto en wil de voorkap een beetje opfrissen zonder meteen te spuiten
Nu zag ik hier en daar foto's opduiken van racegaas voor de koplamp??? Ik heb al gesearcht maar vind niet echt hoe het dan zit met de lichtopbrengst en dergelijke. Iemand? Thanks alvast,streetscraper EDIT: na een paar keer vloeken met de zoekmachine toch iets gevonden..Deze mag toe |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
gewoon doen kerel, schijt aan de blauwe knuppels!!!!!!!
rijd zelf met een wallaroo rond zonder kenteken, top van 135 km/h en rijd alleen achteraf!! heb zelf nog een tomosje daar rijd ik el mee naar de stad ofzo. racegaas mag eigenlijk niet voor de lamp, maarja boeie, is wel vet!! kan ik miss ook wel doen bij mijn volgende project, een runnertje. groetjes!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
veel succes met je runnertje
wel 180zeezee toch zeker!!!1!!1!!!!?ontopic: Zolang je geen super fijnmazig gaas neemt, is je licht opbrengst gewoon goed ![]() Ik had vroeger altijd een pantykousje rond de koplamp gebonden. heeft ook vrijwel geen invloed op je lichtopbrengst, en de politie zei er nooit wat van als ze me aanhielden ![]() __________________ Last edited by Dragspert; 12-07-2008 at 17:27. |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|