![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Het algemene 'rechte stuurtjes' topic
omdat er echt zoveel topics over geopend worden is een algemene topic misschien wel handiger
![]() problemen met monteren of vragen over merken of types etc.. stel het gewoon hier ![]() Misschien een idee om ook te proberen de diameters neer te zetten van de clampen per merk/type + ook van verschillende types? artikel @ st.net: http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=73 __________________ Last edited by Razma; 23-07-2004 at 17:52. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) | |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Quote:
je de stuurclamp óf uitdraaien óf opvullen.... Dus je hebt genoeg keuze alleen je moet ze aanpassen..Tinne.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
3BR-Powered
|
Ik heb mijn tnt stuur (23mm std) naar 28 mm laten draaien voor runner. Dit heb ik laten doen en heeft mij €10,- gekost (half uur meebezig geweest, ook bedenken hoe te doen)
Eerste hebben we een as van 23mm half in de de clamp geklemd. Toen op de draaibankgezet en de andere helft op 28mm gedraaid. Toen hebben we in die zijde een 28mm as geklemd en hebben de andere helft van 23 --> 28mm gedraaid .Dit als resultaat: __________________ Last edited by lbontius; 16-05-2004 at 19:03. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Premium 0wnatsj
|
Quote:
iig een clamp van Tnt kan je gewoon zonder aanpassen op je scooter zetten.. Symjet13 hier een voorbeeld van knopjes.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
SENIOR USER
|
Quote:
niet zo'n goedkope maar iets betere zijn lekker sterk en van alu je hebt ze ook verstelbaar in hoek maar de diameter van de pen komt exact overeen met die van een duurdere MTB dan komt je stuur iets naar voren te staan vlak boven je been/voorkap __________________ |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
www.furious-scooting.nl
|
thnx voor de foto maar heb je niet eens universele clamp of zow want ik zal echt niet weten hoe ik dat moet uitdraaien en je kan dan bijvoorbeeld ook je knopjes nog op je kap zetten zoals lichtschakelaar toch ? alvast bedankt
__________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Tja.. wat moet ik zegge
|
![]() ![]() deze avond nog gemaakt. een recht stuurtje voor stalker. jmmr dat ik niet genoeg spullen had. maar ik heb een clamp van een bmx gebruikt. en het stuurtje koste 18 euro bij de lokale fietsemaker. de stang waar de clamp omheen zit is van het orginele stuurtje. die heb ik eerst er af geslepen met de slijptol en toen op maat geveild.... maar ik raad je dit niet echt aan om te doen. het is niet een echt stevige constructie. daarom ga ik morgen ff een goede stang maken(op de draaibank). |
|
|
|