![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Member of SRC Tuning Team
|
Voor symjet13: Je kunt de knoppen allemaal vervangen door tuimelschakelaars in je beenschild, of eventueel je originele schakelaars erin te verwerken.. Ook krijg je van die knoppen voor de claxon en dergelijke, dat is het enige wat je op het stuur kunt bevestigen, kunt bijna alles alleen maar in de kappen bevestigen..
En de diameter van de clamp moet 24mm zijn, misschien dat je dealer iets kan regelen met die diameter, anders moet het zoals Tinne zei: opvullen of uitdraaien. Greetz, Gavin! __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Freude Am Fahren
|
Quote:
Die dashboarden, haha, wat lelijk. Dat wil je toch niet op je stuur hebben. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
>>>Anarchy 2005<<<
|
voor een runner is niks te krijgen ik heb mijn stuurtje ook met een ruimer opgeruimt naar 28mm
en waarom met een ruimer vraag je je af ? omdat hij overal goed moet passen om je stuurpen en overal evenstrak aan getrokken ken moeten worden anders ken hij wel eens afbreken he __________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Registered User
|
hallo beste mensen die dus MTB / BMX stuur clamps willen gebruiken voor scooter.
ik ben zelf een biker (bmx - flatland) de meeste van die clamps moet je aanpassen omdat de maten van de stuurbuis meestal 1 1/8 inch zijn.. en sommige stuurbuizen zijn nu eenmaal dunner / dikker de meeste mtb / bmx stuurtjes zijn 25.4 en dikker. dus ik weet niet of een TNT stuurtje daarin past, maar een stevig Downhill stuur doet dat wel (Northshore extreme Bad Mamma ofzo) mocht je zoiets willen gebruiken check dan bijvoorbeeld www.bike2build.nl en zoek in het DH Freeride (downhill en freeride. dat zijn de stevigste spullen) gedeelte naar stuurpennen. verder is er nog de bmx optie www.soulcycle.com (http://www.soulcycle.com/shopping/sh...d=32&cat=Stems) en check t gedeelte stems (stuurpennen) en qua sterkte denk ik dat deze stems primma kunnen meekomen. (zeker bmx stems kunnen heel veel hebben, ze pleuren op zn minst millioenen keren in hun leven, en maken soms rake klappen / sprongen) maar de scootparts TNT optie is zeker een goede. Ik heb mijn stuurtje + clamp ooit eens van TT70cc overgekocht. (zat op zn toenmalige booster) en die heb ik gewoon wat uitgeboord zodat ie op de vorkbuis van mn NRG paste. en ja t past prima Last edited by Japsel; 26-05-2004 at 20:31. |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Double-D Tuning
|
watvoor schakelaartjes kan ik gebruiken om me licht enzo om te zetten en is dit moeilijk om te doen aangezien ik zelf niet zo heel handig ben met electriciteit en hoe kan je 'zo'n benzine lampje aansluiten ? of kan ik het de kabel van dat lampje eraf halen en op ene ander lampje bevestigen?
__________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Premium User
|
![]() Metramorfosis stuurtje die gewoon orgineel paste op mijn Ice. Rechterkant wel lichtschakelaar + elec start. Andere kant niet want dat paste niet ivm mijn cross rem handle (fijner dan orginele). Maargoed daar zit alleen mijn schakelaar van groot naar klein licht en mijn claxon die ik voorheen allebei niet gebruikte. Ja ik weet het .. als ik zo'n stuur kan veroorloven waarom dan geen rol erbij van 12 euri's. Omdat ik daar nog niet te tijd voor heb gehad en hij bij een Metramorfosis stuur aangepast moet worden omdat dat middenstukje erg kort is. Last edited by Joshua.; 07-06-2004 at 12:39. |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Leet
|
Hey , ik heb ff een vraagje
Ik heb een benelli 491 st (ac) en ik wil een crossstuurtje op mijn scooter hebben, Kunnen jullie ff zeggen wat ik het beste kan kopen en waar: Stuurtje (eigelijk liefst direct passend) Een digi tellertje , maar wel met verlichting! s.v.p ff reageren als je iedeeen hebt. Grtz Robbie |
|
|
![]() |