![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Het grote "bling bling" topic #3
Had niks te doen dus ik maak het nieuwe deel wel aan
Deel 1 Deel 2 Quote:
__________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
SBO'09
|
Al het spul:
![]() Carburateur(ondertussen geheel gepolijst): ![]() HRII en DPR C30 dempers gepolijst: ![]() Demper HRII: ![]() Pootjes Close-up: ![]() en er is vast nog wel wat gepolijst Edit: Pieter-Jan waar heb je dat lappenschijfje gekocht, gewoon bij de formido oid ? gr, __________________ Last edited by thinuz; 18-03-2008 at 20:16. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
Het was inbegrepen bij een setje van Wolfcraft.
Het kost 10 euro. Maar kan ook afzonderlijk gekocht worden. Voor een dealer in de buurt: http://www.wolfcraft.be/nl/haendlersuche/ __________________ |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
SBO'09
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
SBO'09
|
zoals maik zegt ligt dit voor een groot deel aan de flits,
demper van de hr2 glimt even hard als die van de dpr maar op de foto lijkt dit totaal niet zo ![]() gister ook weer wat uurtjes in de kelder gezeten met dit als resultaat: ![]() ![]() blinkt aardig maar wat een ontzettend klootewerk is dat zeg ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Sniff my diff
|
Is idd de beste oplossing, alleen we het duurste! Maar je hoeft iig geen zorgen meer te maken dat je opnieuw moet polijsten!
@ Thinuz, tot welke korrel heb je geschuurd? Ik zie namelijk dat het nog niet helemaal lekker vlak is geschuurd __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
hoezo verder gaan, is toch mooi zo? En er komt toch een filter overheen
heb vanmiddag Belgom in een winkel gezien, en gelijk gekocht. Niet gedacht dat ik ooit zou gaan polijsten, maar wou het wel is proberen. Even mn waterpompje gepakt, maar met Belgom is het kinderspel zeg! Heb niet goed geschuurd maar ik wou even snel wat resultaat zien, zie hier na 5 minuten beetje poetsen met een sok. Voor het poetsen was het dus gewoon grijs niet glanzend ![]() nu heb ik ook nog zo'n velgdopje gedaan, even gepoetst met een doekje (niet geschuurd), en toen met een schoner doekje, en afgewerkt met een schaap van mn neefje (geen grap) ![]() __________________ Last edited by Anne; 30-03-2008 at 14:39. |
|
|
|