![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Geblinkt alu is mooier? Dat is en zal altijd een mening blijven. Maar of het harder blinkt, heb ik wel een antwoord op .__________________ |
|
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Registered User
|
Je roxje is helemaal strak
! Klopt idd... ik ga me ook nog wel met een aantal dingetjes bezighouden met het hoogglanspolijsten daarvan. Laten verchromen is idd makkelijker, maar onderhoud / oppoetsen wordt ook wat minder, tenminste... als je alles gaat polijsten, ben je een halve dag bezig met alles oppoetsen. Nu gewoon doekje eroverheen. Beter voor een straatscooter he !__________________ |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Koning
|
Ja er zit nu olie op daarom is hij ook vrij dof zegmaar, anders roest de uitlaat helemaal weg.. na een weekje roest hij al.. en hij staat in verwarmde schuur
Demper is helemaal gaar, het carbon folie dan.. maarja dat heb je hea als de demper ERG warm word ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Als je hem insmeert met olie word hij bruin he. Toen ik een gepolijste op me SR had smeerde ik hem altijd in met belgom alu en op de delen waar hij verkleurd niet te hard anders veeg je alles weg. Hierdoor blingde het verkleurde ook lekker
__________________ |
|
|
|